fbpx

Ford GT er en torn i øyet på anerkjente superbiler

Ford avduket den nye GT-sportscoupeen i Detroit, som vil komme på markedet over Atlanterhavet denne sommeren. På den tiden, med en 3,5-liters ecoboost V6-bensinmotor som utvikler over 600 hk, vil den konkurrere med superidrettsutøvere som Ferrari 458 Italia, og utseendemessig også Lamborghini Aventador. Men den vil overgå begge deler i forhold til pris.

Ford je študijo razvil v obeležitev 50. obletnice den første zmage modrega ovala legendarni dirki Le Mans, ki je pomenila tudi začetek zelo plodne Fordove dobe v različnih panogah avto športa. Kljub temu pa ima novi Ford GT kaj malo skupnega z modelom, ki je na ceste zapeljal leta 2003, saj gre za tehnološko veliko bolj dovršen model, razlike pa so tudi v sami konstrukciji.

Tudi notranjost se zlahka kosa z najbolj renomiranimi super športniki kakršen je lamborghini aventador: Bo pa od tega občutno cenejši.
Tudi notranjost se zlahka kosa z najbolj renomiranimi super športniki kakršen je lamborghini aventador: Bo pa od tega občutno cenejši.

Poglavitno razliko predstavlja sredinsko nameščen motor, ki iz 3,5-litra prostornine med hjelp ecoboost tehnologije utvikler preko 450 kW ali 600 KM. Poleg tega pa k mizi prinaša eno najboljših razmerij med maso in močjo kateregakoli serijskega avta, kar gre pripisati dejstvu, da so za izdelavo uporabili veliko količino ogljikovih vlaken in aluminija.

Novi Ford GT se ponaša s presenetljivo zunanjo podobo, s katero se lahko kosa tudi z najbolj renomiranimi super športniki na svetu, izstopa pa tudi kar se tiče napredne tehnike. Prenos moči je namreč preko sedemstopenjske dvosklopčne avtomatike speljan na zadnji kolesni par, za čim boljši stik s podlago pa skrbi tehnologija aktivne aerodinamike, i form av pomičnega zadnjega spojlerja, katerega naklon se prilagaja hitrosti in z rastjo le te primerno povečuje pritisk zadka proti tlom in s tem še poveča že tako odlične vozne lastnosti.

Tudi znotraj je vse narejeno v duhu izrazite športnosti, kar pomeni poseben volan v obliki krmil iz Formel 1, voznik pa ima na razpolago tudi nastavljive stopalke. Instrumenti so v celoti digitalni, na njih pa lahko voznik razbira številne podatke  o delovanju avtomobilskih sistemov ter o športnih aspektih njegove vožnje, denimo ko je avto na pisti. Posebnost pa predstavlja tudi tretja generacija sistema SYNC za nadzor nad funkcijami vozila.

Med deg siden 2004

Fra år 2004 vi undersøker urbane trender og informerer vårt fellesskap av følgere daglig om det siste innen livsstil, reiser, stil og produkter som inspirerer med lidenskap. Fra 2023 tilbyr vi innhold på store globale språk.