Lionel Messi og Kobe Bryant er harde konkurrenter på sine felt, men de fant en måte å konkurrere med hverandre på. Etter en svært vellykket annonsekampanje i fjor for Turkish Airlines, som nådde mer enn 100 millioner visninger, tenkte de på hvordan de skulle komme tilbake til spillet om de mest ettersøkte på Internett. Og de kom på ideen om å inkludere det mest søkte ordet fra året før: "selfie" eller "selvportrett med en mobiltelefon".
Tako je nastala zabavna oglasna kampanja, ki prikazuje kako Messi in Bryant na različnih lokacijah sveta slikata sebe, ter te slike drug drugemu pošiljata. Seveda so vključene destinacija kamor leti družba Turkish Airlines. Slogan kampanje je »razširi svoj svet« in tako lahko spremljamo Messija z luštno opico na Tajskem, pred katedralo v Moskvi in potapljanjem na Maldivih, a Bryant odgovarja iz Kitajskega zidu, zasleduje morskega psa v južni Afriki in se spoprijatelji z levom.
Naj vas spomnimo, da sta zvezdnika v prejšnjem oglasu na letalu izvajala vse mogoče trike, da bi izpadla najbolj »kul« pred otrokom na letalu. Na koncu zmaga stevardesa , ki otroku ponudi sladoled. Takšne zabavne oglasne kampanje so vedno dobrodošle in upamo, da se bodo dogodivščine nogometnega virtuoza Lionel Messija in NBA All-Star prvaka Kobe Bryanta nadaljevala tudi naslednje leto.