fbpx

Harley-Davidson Fat Bob: et friskt pust i Harley-Davidson-verdenen

Harley-Davidson Fat Bob

Harley-Davidson er absolutt en av de mest tradisjonelle motorsykkelprodusentene i verden. De er et selskap som forblir tro mot den gamle skolen for å lage stålhester. Men selv med dem endrer tidene seg, og den nye Harley-Davidson Fat Bob er definitivt en av endringsbudene i dette amerikanske selskapet.

Dosedanja šasija, z imenom Dyna, se je za vedno poslovila, saj jo od leta 2018 dalje nadomešča tako imenovano ogrodje softail. Harley-Davidson Fat Bob bo zaradi te spremembe veliko pridobil, saj bo vožnja z njim od zdaj prijetnejša. Fat Bob bo imel na prednjem kolesu dvojne močne diske, 28-stopinjski naklon krmila in nastavljivo zadnje vzmetenje. Na izbiro sta dva motorja, oba Milwaukee Eight V-twin med etikett 107 hhv 114. Te številke označujejo prostornino motorja v kubičnih inčih, kar v kubičnih centimetrih pomeni 1746 hhv 1868. Fat Bob tehta 295 kilogramov, kar je v primerjavi s predhodnikom kar 15 kilogramov manj. Zaradi spremembe šasije je ta zdaj za 65 % trša, ima 50 % manj sestavnih delov in potrebuje za 22 % manj varjenja. Prednja pnevmatika ima širino 130 mm, zadnja 150 mm, obe pa sta oblečeni okoli 16-palčnega platišča. S tem sta tudi največji in najbolj agresivni pnevmatiki, ki jih na svoje motorje namešča Harley Davidson.

LES MER: V LJUBLJANI SE JE ODPRLA PRVA TRGOVINA HARLEY-DAVIDSON V SLOVENIJI


Razmere na trgu so tako tudi Harley-Davidsona prisilile v spremembe, in če bodo te takšne, kot jih opazujemo pri preobrazbi Fat Boba, det kan novih domislic in novih rešitev za motocikle že zelo veselimo.

LES MER: HARLEY-DAVIDSON GRE NA TRG ELEKTRIČNIH MOTORNIH KOLES

Galerija slik: Harley-Davidson Fat Bob

Mer informasjon

Mer informasjon:
harley-davidson-ljubljana.si

Med deg siden 2004

Fra år 2004 vi undersøker urbane trender og informerer vårt fellesskap av følgere daglig om det siste innen livsstil, reiser, stil og produkter som inspirerer med lidenskap. Fra 2023 tilbyr vi innhold på store globale språk.