KTM X-Bow GT4 har konkurrert i ulike racingserier siden 2015 og har blitt ytterligere forbedret for den kommende 2018-sesongen. KTM og Reiter Engineering har gått sammen for å foreta en grundig overhaling av X-Bow, hoveddriveren for forbedringen er en betydelig reduksjon i X-Bows driftskostnader.
På Reiter Engineeringu so prepričani, da noben avtomobil ni hitrejši in cenejši kot X-Bow GT4 v zahtevnem vzdržljivostnem tekmovanju VLN. Kljub dobremu razmerju med ceno in kakovostjo si želijo to razmerje še izboljšati. Medtem ko ima nekaj več kot 60 drugih tekmovalnih avtomobilov vgrajene menjalnike, ki zdržijo okoli 5000 kilometrov, bo imel novi X-Bow menjalnik, ki bo zmožen zdržati 10.000 prevoženih kilometrov ob prenašanju kar 700 Nm dreiemoment.
Inženirji so nadgradili več komponent podvozja, s tem pa podaljšali življenjsko dobo delov na približno 20.000 prevoženih kilometrov. Naredili so celo izračun, po katerem za kilometer tekmovanja porabijo 3,9 evra. Izboljšali so tudi računalniški nadzor motorja, varovalke in še mnoge druge komponente. X-Bow GT4 ima le 999 kilogramov og kjører den 2-litrski Audijev motor TFSI, som har 360 hestekrefter. Cena brez davka je 152.360 evrov, do pomladi pa nameravajo izdelati 15 primerkov tega vztrajnostnega športnika. Če si ga želite, le pohitite z nakupom, saj je proizvodnja do februarja že razprodana.
LES MER: AZNOM SERPAS: FUTURISTIČNA ALUMINIJASTA KAČA
Galerija slik: 2018 KTM X-Bow GT4
Mer informasjon:
reiter-engineering.com