Magnifico ville si: "Men er det ikke du som er på TV hele tiden". Å nei, nei, nei, Lola Mk6 GT er en bil som kanskje ser kjent ut, men det er nok ikke det du tror den er. Den er resultatet av et samarbeid mellom Ford og Lola og ble senere springbrettet for Fords ikoniske GT40-modell, som du sikkert har forvekslet med.
Podobno kot GT40 je imela tudi Lola Mk6 GT sredinsko nameščeni Fordov V8 motor, športno šasijo, peresno lahko ‘lupino’ s Kammback zadkom (obliko, nastalo na podlagi aerodinamičnih raziskav W. Kamma v 30. letih) in izjemno nizko streho. Že v letu rojstva je bila povabljena na 24 ur Le Mansa, a ker ‘lolovci’ niso imeli tovornjaka, ki bi jo pripeljal v Francijo, se je Lola na dirkališče iz angleškega Slougha odpravila kar ‘peš’.
Menjava olja je bila dovolj, da je bila pripravljena na boj. Ford je bil nad njenim krstnim nastopom več kot navdušen in je v vožnji Erica Broadleya prepoznala potencial, ki bi lahko s trona sklatil tedaj dirkaškega hegemona Ferarrija. H projektu je zato pristopil sam Henry Ford II in leto kasneje je Lolin naslednik GT40 že na svoji prvi dirki pokazal zobe. Po nekaj poporodnih krčih pa je zasijal v polni luči in sloviti Le Mans dobil kar štirikrat zapored (1966-1969). S tem je prekinil dolgoletno prevlado Ferrarija in upravičil riziko sredinske pozicije motorja.
Gromozanski uspeh GT40-ice je Lolo hitro pahnil v pozabo, o čemer pričajo zgolj tri zvarjene šasije, kar je škoda, saj je bila prav skromna Lola ‘beta’ verzija prvega fordovega zmagovalca Le Mansa. A prav to danes skupaj z zapuščino Loli zagotavlja kultstatus in vrtoglave cena na dražbah.
Les mer: Spektakulær debut av Tushkos TS600 på Red Bull-ringen
Če ste na lovu za to ikono, definitivno parkirajte oči på denne strani ali pa zgolj uživajte v naslednji fotogaleriji: