Siden 1999 har Dodge Viper hatt en større og "dårligere" bror, American Club Racer aka ACR, som går på den fine linjen mellom veilovlig (dvs. en racerbil for vanlige veier) med sin monstrøse maskin. Det du har foran deg er ikke bare den mest ekstreme Viper øynene dine noen gang har sett, 2016 Dodge Viper ACR er en av de mest ekstreme bilene generelt. Selv om den kan kjøres på vanlige veier, er den laget for racerbaner. Hva forråder ham? Bare se på den gigantiske bakvingen. Ved 285 km/t skaper den ett tonn skyvekraft mot bakken!
Nye dukke Viper ACR je resda za običajno cesto legalni dirkalnik, a verjetno to bi smel biti, saj gre za pravo oktansko pošast. 645 konjev og V10 mašino pač ni lahko krotiti, karbon-keramiske bremser gor ali dol. Ker pa smo bili pri ACR pošastnosti vajeni že od prej, najbolj preseneti suspensjon (Bilstein Racing Shocks). To ima deset različnih nastavitev in ga je moč prilagoditi na vsakem kolesu posebej, a da bi razumeli tehnologijo za tem bi potrebovali izobrazbo inženirja.
Lažje pa je razložiti kako lahko pnevmatike, ki so narejene posebej za ACT (Kumho Ecsta V720), avto skozi ovinek pripeljejo hitreje kot gladke dirkaške gume. Po besedah ljudi pri Dodgu je za to krivo omenjeno gromozansko zadnje krilo, ki v kombinaciji s sprednjim snemljivim krilcem avto dobesedno prisesa k tlom. Za slednjega vam predlagamo, da ga snamete takoj, ko zapeljete s steze, če ga seveda ne želite pustiti na kakšnem ležečem policaju. No, inženirjem je prav tako uspela idealna razporeditev teže- 50:50, kar pa je samo smetana na vrh torte pri tako izjemnim karakteristikah.
LES MER: Sunswift eVe – solarni avto, ki bo kmalu zapeljal na običajne ceste
2016 Dodge Viper ACR sicer pod kožo skriva 8,4-litrski V10 motor, hvem kan 812 Nm največjega navora in prenaša moč preko sekstrinns manuell girkasse. V proizvodnjo gre v tretjem kvartalu leta 2015. Za koliko vas bo olajšal še ni znano, no, razen na stezi, kjer vas bo po vožnji gotovo stal novih spodnjih gat.