Den nye Mercedes E stasjonsvogn er den nye største stasjonsvognen fra Stuttgart, som kombinerer eleganse med sportslighet. Den er designet i stil med C-klassen, så den har en slankere kropp, og interiøret har også krympet. Han forkastet de skarpe trekkene til forgjengeren, som teamet samlet rundt Robert Lešnik polert i avrundede linjer. Sjette generasjon av E-klasse stasjonsvogn er avhengig av det praktiske ved bagasjerommet, som nå er mindre, og mindre er mer i stil. Det vil også være et derivat med syv seter, det vil si med et ekstra setepar på tredje rad.
Novi Mercedes E karavan ima v primerjavi s prejšnjo generacijo manjši prtljažnik. Zdaj prostornina znaša samo še 670 litrov (prej 690 litrov), ko podremo zadnja naslonjala pa znaša 1820 litrov (prej 1950 litrov). Kljub temu straha za preplah ni, saj tu velja pravilo mindre er mer.
Prtljažnik je namreč še vedno razkošen v primerjavi s konkurenčnimi premijskimi karavani, ki imajo tudi po 100 litrov prostora manj na razpolago, in tako ohranja praktičnost predhodnika. Širok je minimalno 1,1 metra, tako, da še vedno lahko pogoltne standardno europaleto (čeprav do takšnega scenarija verjetno ne bo prišlo, pa vendar, previdnost je mati modrosti), zadnje sedeže, ki se podrejo elektronsko, pa je moč deliti v razmerju 40:20:40.
Za prtljažnik bo na voljo tudi zložljiva klop v tretji vrsti namenjena predvsem prevozu otrok. Serijsko je novi Mercedes E karavan opremljen z električno pomičnim zaščitnim rolojem prtljažnika, tu je tudi elektrisk baklukeåpning, med drugim tudi z brco pod zadnji odbijač. Da gre za pravega Petra Klepca med limuzinami, so pri Mercedesu poskrbeli s serijskim zračnim vzmetenjem, ki zagotavljalo enako višino avtomobila tudi ob polni obremenitvi (ta znaša 745 kilogramov, ob doplačilu ga je moč opremiti s popolnim zračnim vzmetenjem Air Body Control), prav tako lahko vleče prikolico z maso do 2100 kilogramov (vlečno kljuko lahko skrijemo pod odbijač).
LES MER: Den nye Renault Twingo GT – en veirakett fra Revoz
Novi Mercedes E karavan je osnovan na tehnologiji in varnostnih delikatesah limuzinskega razreda E, torej z vsemi vsi elektronskimi varnostnimi, zabavnimi in vozniškimi asistenti. Če pogled preusmerimo še na drugi konec avtomobila, k motorju, je situacija sledeča. Tam nas čaka najnovejša generacija dizelskega agregata in sicer v treh različicah- 2,0-litrska E200d (110 kW/150 KM) in E220d (143 kW/194 KM) ter 3,0-litrski E300d (190 kW/258 KM) V6. V taboru bencinarjev bodo štirje motorji. Poglavar le-teh bo AMG E 43 4Matic s 3,0-litrskim motorjem V6 z močjo 401 KM (295 kW), osnovna različica, E200, pa se bo ponašala z močjo 184 KM (135 kW). Moč na kolesa bo vsem modelom dostavljal 9-stopenjski menjalnik 9G-tronic, naročila zanje bodo začeli pobirati že konec poletja 2016, prve kupce pa bodo dosegli še pred koncem leta.
Mer informasjon:
mercedes-benz.si