Frankfurt Motor Show serverte nok en godbit, denne gangen mye mer tilgjengelig for oss bare dødelige. Nye Renault Megane RS er mer aggressiv enn noen gang og skjuler også mer under panseret enn noen gang før. En av de mest spennende «hot hatches» i C-segmentet har nå fått ny motor, og for første gang i historien er det mulig å velge mellom manuell eller automatisk girkasse.
Nye Renault Megane RS predstavlja najbolj športno različico Renaultove limuzine v segmentu C. Velika novost je novi 1,8-litrski turbinski motor, ki nadomešča starega 2-litrskega turbinca. Novi motor zagotavlja 280 hestekrefter, zanj pa si lahko izberemo 6-trinns manuell menjalnik ali 6-stopenjski dvosklopčni Automatisk menjalnik s predstavnimi ročicami ob volanu in možnostjo “lanseringskontroll“. Če si želite še več moči, počakajte do konca prihodnjega leta. Takrat se bo namreč med nas pripeljal še Megane RS v različici Trophy, ki ponuja 300 hestekrefter.
A vendar je treba vso to moč nekako prenesti na cesto, kar je še posebno zahtevno pri avtomobilih, ki so gnani na prednji kolesni par. Zaradi tega Megane RS uvaja firehjulsstyring in bo na voljo z dvema različnima nastavitvama podvozja Cup og Sport. Na izbiro bo 5 voznih profilov, zaradi katerih bo Megana RS precej lažje uporabljati v vsakdanjih razmerah. Ob kopici asistenčnih sistemov bo Megane RS prav soliden vsakodnevni avtomobil. Na ceste bo zapeljal spomladi prihodnje leto, kar pomeni, da se lahko avtomobilskim navdušencem že začnejo cediti sline.
LES MER: KDO JE HITREJŠI? ZOE E-SPORT VS. FORMULA R.S. 16
Galerija slik: Renault Megane RS
Mer informasjon:
renault.si