fbpx

Dette markerte året 2020 på Twitter

Twitter 2020

Når året sakte nærmer seg slutten, er det et godt tidspunkt å oppsummere og minne om de viktigste nøkkeløyeblikkene i 2020. En måte vi kan gjøre dette på er å se på trender på Twitter, som nylig ga ut det som fikk mest resonans hos brukerne i 2020.

Kot bi lahko pričakovali, je bil i 2020 najbolj “priljubljen” ali osovražen hashtag na tej platformi #COVID19, saj so letos ljudje težko mislili na kaj drugega, kot na pandemijo koronavirusa. Sledi mu ključnik #BlackLivesMatter, ki je bil na Twitterju pogosto viden maja, ko so v ZDA izbruhnili protesti in nemiri zaradi smrti Georgea Floyda, ki je umrl med aretacijo. Tretji najbolj priljubljeni hashtag je bil #StayHome, katerega sporočilo je jasno: ostanite doma, da preprečite širjenje koronavirusa.

Twitter trendi 2020

Donald Trump je bil tisti, o katerem so ljudje v 2020 največ tvitali. Po njem so ljudje najbolj omenjali Joeja Bidena, njegovega nasprotnika na nedavno zaključenih ameriških volitvah in očitno naslednjega predsednika ZDA. Tretji na lestvici je George Floyd, četrti pa Kobe Bryant, slavni košarkar, ki je v začetku leta izgubil življenje v helikopterski nesreči. Peto mesto zaseda Barack Obama, ki je pred kratkim objavil svoje spomine, ki so med drugim tudi ena najbolj priljubljenih knjig na Amazon.

Pri emojijih je najbolj uporabljen tisti, ki pokaže solze veselja, na drugem mestu pa tisti, ki prikazuje jok. Kateri emojiji so bili v 2020 prav tako med bolj priljubljenimi, si lahko ogledate na spodnji sliki.

Emojiji – Twitter – 2020

Obvestilo o smrti igralca Chadwicka Bosemana na njegovem profilu, je bilo leta 2020 največkrat retvitano: kar 3,1-milijonkrat. Sledi video prispevek s profila korejske pop skupine BTS, ki si ga je delilo 1,6 milijona uporabnikov tega družbenega omrežja, tretje mesto pa zaseda video uporabnika Twitterja Jamieja (@gnuman1979), v katerem pokaže, kako se zabava šesti dan karantene v Združenih državah Amerike.

Mer informasjon

twitter.com

Med deg siden 2004

Fra år 2004 vi undersøker urbane trender og informerer vårt fellesskap av følgere daglig om det siste innen livsstil, reiser, stil og produkter som inspirerer med lidenskap. Fra 2023 tilbyr vi innhold på store globale språk.