Po dveh konceptih je Toyota v Ženevi predstavila serijsko Toyoto C-HR, svojega prvega hibridnega križanca (crossoverja), ki ohranja ostre linije koncepta. Zasnovan je na novi Toyotini platformi TNGA, na kateri temelji tudi najnovejša generacija Priusa in bo tudi večina prihodnjih generacij Toyotinih vozil. Gre za drugega serijskega hibridnega križanca, ki je debitiral v Ženevi. Drugi je Kia Niro, ki je poleg modelov Nissan Juke, Mazda CX-3, Honda H-RV, Fiat 500X in Opel Mokko njegov glavni konkurent.
Toyota C-HR Det er hibridni križanec (crossover), izdelan na osnovi novega Priusa, s katerim si deli bencinsko-električni hibridni pogonski sklop. To pomeni, da ga poganja kombinacija 1,8-litrskega bencinskega motorja in elektromotorja, sistemska moč pa je 122 KM (90 kW). Obljublja tudi enake izpuste, to je nižje od 90 gramov CO2 na kilometer.
LES MER: Toyota Ultimate Utility Vehicle (UUV) – den ultimate minivanen
Na voljo bo tudi 1,2-litrski bencinski motor s turbopuhalnikom, ki si ga bodo pri Toyoti izposodili pri modela Auris in bo imel opcijsko na voljo tudi CVT-menjalnik, ki je sicer pri hibridu serijski. Za slovenski trg bodo hibridnega križanca Toyoto C-HR izdelovali v Turčiji (tam za evropski trg že izdelujejo Toyoto Verso in Corollo), v prodajnih salonih pa ga lahko pričakujemo v začetku leta 2017.
Mer informasjon:
toyota.si