GinzVelo er en velomobil, det vil si en bilsykkel som går like fort som en bil. Det er en trehjulssykkel med lukket hytte, som i tillegg til førerens kraft også kan drives av en 500-watts motor i navet på bakhjulet, som drives av et 48-watts batteri. Det er barnet til oppfinneren Peter Ginzburg, som selv kaller det et menneske-elektrisk hybridkjøretøy (HEH Vehicle), og han leter etter kunder gjennom en Kickstarter-kampanje.
Če vlagatelji nimajo posluha, ga ima gotovo Kickstarter, ki je poln drznih/prodornih idej in drugačnosti željnih kupcev. V to zgodbo sodi tudi velomobil GinzVelo, hibridni tricikel, ki je v kombinaciji s 500-vatnim elektromotorjem, ki se napaja iz litij-polimerske baterije (20 Ah), zmožen kolesarja prevažati z avtomobilsko hitrostjo.
Lezikolo v oklepu oz. školjki, ki deluje, kot bi obglavili jadralno letalo, je uporabno v domala vseh vremenskih razmerah. Namenjeno je enemu potniku, baterija pa ga lahko prepelje od 100 do 150 kilometrov daleč. A to je le domet baterije, dejanski domet je odvisen od njegove fizične pripravljenosti. Je pa treba vedeti, da poganjanje 40-kilogramskega tricikla ni mačji kašelj, zato naj vas prazna baterija nikar ne ujame na klanec. Ob pomoči elektromotorja lahko ”osjeglavi” GinzVelo potuje s hitrostjo do 32 km/h, če ”intervenira” človek, pa se ta lahko povzpne vse opptil 50 km/t.
LES MER: BMW X5 hybrid-SUV vil ha kun 3,3 liter drivstofforbruk og 313 hester
Če se sprašujete ali lahko aerodinamični GinzVelo uporabljate na kolesarskih stezah ali sodi na ceste, je odgovor sledeč. GinzVelo je ”registriran” kot kolo zato za lastnika veljajo enaka pravila kot za klasične kolesarje. In čeravno se zdi ta tricikel višja znanost, uporablja standardne kolesarske komponente, zato z vzdrževanjem ne boste imeli nič več dela kot s klasičnim dvokolesnikom. Le, če boste kabino polirali. Za prve kupce je på Kickstarter na voljo že za (preračunanih) 2660 evrov.
Mer informasjon:
kickstarter.com