fbpx

En lapp-krig med en episk slutt

Vojna s samolepilnimi lističi

En verden uten klistrelapper ville vært ett stort kaos! Ingen ville huske noe, og ingen ville være i stand til å gjenskape den episke kampen mellom to motstridende bygninger som nylig fant sted i New York. Det startet uskyldig, med en lapphilsen, men eskalerte snart til en ekte papirkrig av episke proporsjoner. Se en storslått kamp med en enda mer storslått avslutning.

Kaj dobiš, ko zmešaš kup oglaševalskih in medijskih agencij, dve nasproti si stoječi stavbi in samolepilne lističe? Če ste dejali, besedno in znakovno vojno iz samolepilnih lističev, potem ste uganili pravilno.

Začelo se je povsem nedolžno.
Začelo se je povsem nedolžno.

Samolepilni lističi v blokcih so nepogrešljiv pripomoček na vsaki pisalni mizi in tudi v informacijski dobi ne kažejo znakom upehanja. Na njih pišemo pomnike, drugim puščamo sporočila, označujemo strani, v zadnjem času opažamo, da z njimi okrašujejo pisarne z umetelnimi motivi, nismo pa si mislili, da bodo kdaj postali strelivo. Prav samolepilni lističi so namreč postali glavno sredstvo v boju dveh nasproti si stoječih newyorških stavb polnih oglaševalskih in medijskih agencij, torej polni kreativnih glav. Začetek ni obetal veliko. Na enem izmed oken je pisalo ”hi”, uslužbenec podjetja Harrison and Star pa je čakal na odgovor nasprotnika. Ta se je oglasil z ”sup” (po naše, Kaj dogaja?). A to je bilo šele ogrevanje.

LES MER: Briller på gulvet i museet – bevis på at kunst kan være alt i disse dager!

Kaj se je zgodilo kasneje si ne morete predstavljati, dokler ne vidite na lastne oči. Kmalu so bila namreč številna okna polepljena z zabavnimi sporočili in motivi iz samolepilnih lističev, vmešali so se celo Angry Birdsi in M3, izdelovalec lističev, ki je ”vojskama” prispeval ”strelivo”. Veliki finale pa vas bo šokiral bolj kot najbolj šokantna epizoda Igre prestolov!

Med deg siden 2004

Fra år 2004 vi undersøker urbane trender og informerer vårt fellesskap av følgere daglig om det siste innen livsstil, reiser, stil og produkter som inspirerer med lidenskap. Fra 2023 tilbyr vi innhold på store globale språk.