fbpx

Ne boste verjeli – TO je znak, da je nekdo resnično dober v postelji

Foto: envato

Vas zanima, kako veste, da je nekdo resnično dober v postelji? Raziskava je pokazala, kaj je tisto, kar nekoga naredi vrhunskega ljubimca.

Pozabite na seksi perilo in omamne svečke, pravi znak, da je nekdo resnično dober v postelji, se skriva drugje. Seveda velja omeniti, da ni znanstvene raziskave, ki bi si upala dokazovati kaj takega. Ima pa prav vsak izmed nas nekaj teorij o tem, kaj naredi dobrega ljubimca ali ljubimko. Rezultati nedavne raziskave Wakefield Research za LG QuadWash presenečajo. Od 1000 anketirancev se je kar 58% vprašanih strinjalo, da se bodo tisti, ki so dobri pri hišnih opravilih, izkazali tudi med rjuhami.

Foto: envato

Poleg tega so rezultati razkrili, da velik del Američanov (52 %) priznava, da jih njihov partner vzbudi pri gospodinjskih opravilih. Ni potrebno omenjati, da to privlači več žensk (57%) kot moških. Rezultati pa so še precej bolj presenetljivi. Kar dva od petih Američanov sta dejala, da bi raje videla fotografijo partnerja med pospravljanjem, kot pa fotografijo v kopalkah.

Za nekatere ljudi so lahko opravila celo predhodnik spolnosti. Kar 17 % Američanov bi raje imelo partnerja, ki bi po prepiru opravljal gospodinjska opravila, kot pa se opravičeval.

Raziskava, ki jo je analizirala platforma Reader’s Digest, ni presenetljiva. Kot je dejal družinski terapevt Allen Wagner smo ljudje pri gospodinjskih opravilih običajno dokaj samozavestni, kar je precej seksi: »Ljudje, ki so dobri pri opravilih, so poleg samozavesti in neodvisnosti tudi pozorni na podrobnosti.«

Foto: envato

Richard Matzkin, avtor knjige Loving Promises: The Master Class for Creating Magnificent Relationship, se strinja, da bi »moški, ki v celoti in velikodušno sodeluje pri ohranjanju čistega in pospravljenega doma, to velikodušnost verjetno vnesel v odnos«. »Gre za skrb za partnerja in odnos. Če želi moški ugoditi svoji partnerki zunaj spalnice, ji verjetno nestrpno ugaja v postelji,« pravi.

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.