fbpx

Dit is het meest verslavende voedsel

Het is bekend dat industrieel geproduceerd voedsel verslavend kan zijn, dus besloten wetenschappers een lijst te maken van de meest verslavende voedingsmiddelen. Ben je benieuwd welk voedsel het moeilijkst te weerstaan is en waarom? We onthullen de meest verslavende voedingsmiddelen.

Veste, katera hrana najbolj zasvoji? V svojem raziskovalnem članku mladi raziskovalci iz Univerze v Michiganu pišejo, da ima industrijsko pridelana hrana podoben vpliv na zasvojenost kot prepovedane droge, pomemben dejavnik pri tem pa so maščobe in prečiščeni ogljikovi hidrati, ki jih naše telo hitro sprejema. Avtorji raziskave so dejavnike zasvojenosti z določenimi živili opredelili tako: “Izguba nadzora nad uživanjem, nadaljnje uživanje določene hrane kljub negativnim posledicam na telo in nezmožnost zmanjšanja uživanja določenih živil kljub želji po tem.” Svoje domneve so potrdili s pomočjo 504 prostovoljcev v raziskavi.

Kateri nezdravi hrani se najtežje upremo?
Kateri nezdravi hrani se najtežje upremo?

Sodelujoči v raziskavi so morali med dvema hranama ali pijačama na slikah izbrati tisto, za katero menijo, da jih bolj zasvoji in bi se ji težje uprli. Ni presenetljivo, da so večinoma izbrali tisto hrano, ki vsebuje več maščob En ima višji glikemični indeks (hrana, ki se hitreje spreminja v krvni sladkor).

Po rezultatih raziskave sodeč nas najbolj zasvoji chocolade, sledita pa ji ijsje En Franse frietjes. Ker pa raziskovalci niso bili prepričani, ali so zares našli hrano, po kateri najbolj hrepenimo in se ji težko upremo, so raziskavo ponovili z vprašalniki na spletu, tokrat z večjim in bolj reprezentativnim vzorcem. Na prvem mestu preprečljivo vodi pizza, sledita pa ji, kot se je pokazalo že pri prejšnji raziskavi, chocolade En ocvrt krompirček.

LEES VERDER: Voedsel voor energie: voedsel waar je meer energie van krijgt

Zanimivo pa je, da na slikah s hrano in pijačo, med katerimi so sodelujoči v raziskavi izbirali, ni bilo kave, bila pa je voda, pa tudi kumare in fižol. Očitno bo kava morala počakati na naslednjo raziskavo.

Bij jou sinds 2004

Vanaf jaar 2004 we onderzoeken stedelijke trends en informeren onze community van volgers dagelijks over het laatste nieuws op het gebied van lifestyle, reizen, stijl en producten die met passie inspireren. Vanaf 2023 bieden we content aan in de belangrijkste wereldtalen.