Nova Mazda CX-50 je prvi avtomobil, ki je nastal v skupnem sodelovanju med Mazdo in Toyoto. Izdelovali jo bodo v ameriški tovarni, na trg pa prihaja z malce bolj robustnim dizajnom, privlačno notranjostjo in naelektrenimi motornimi opcijami.
Nova Mazda CX-50 bo sprva na voljo z 2,5-litrskim 4-valjnikom, kot dodatna opcija pa se ponuja še 2,5-litrski turbinski 4-valjnik. Zmogljivost motorjev v tem trenutku še ni znana, več o tem se bo vedelo pred uradnim prihodom v prodajne salone. Oba motorja sta povezana s 6-stopenjskim samodejnim menjalnikom in štirikolesnim pogonom. Kasneje se bo pridružil še hibridni motor, kot tudi druge oblike elektrificiranih motorjev.
Mazdin Mi-Drive sistem bo dopuščal izbiro nastavitve pogona, glede na podlago in način vožnje. Voznik bo lahko izbiral med normalnim in športnim načinom ali Off-Road opcijo, v kolikor si bo zaželel zaviti z asfaltiranih poti. Zunanjost nove Mazde CX-50 sledi že uveljavljenemu dizajnu Kodo, ki so mu dodali še nekaj ʺoff-roadʺ popestritve. Strešni nosilci in plastične obrobe kolotekov ter prednjega in zadnjega odbijača še dodajo k bolj robustnemu terenskemu videzu.
Notranjost ohranja svojo usmerjenost k vozniku. Materiali ostaja kakovostni in dobro ʺspojeniʺ med seboj. Tokrat izstopajo sedeži, ki se skladajo z zunanjim dizajnom, ne boste pa jih našli v nobenem drugem Mazdinem modelu. Na bolj natančne podatke bo potrebno še malce počakati, nova Mazda CX-50 pa naj bi v prodajne salone zapeljala nekje v drugi polovici leta 2022.