Audi je vskočil v igro premijskih mestnih električnih terencev v ravno pravem trenutku, ko je to najbolj pomembno, in predstavil “cenovno dostopna” popolnoma električna modela mestnih terencev Audi Q4 e-tron in Audi Q4 e-tron Sportback. Slednja se umeščata ob bok Škodi Enyaq ter Volkswagnu ID. 4, seveda iz istega koncerna.
Audi je predstavil dva elektrificirana modela in tako uspešno nadaljuje ofenzivo elektrifikacije svoje flote avtomobilov. Gre za popolnoma električna modela v nekoliko dostopnejšem cenovnem segmentu, ki se začnejo pri 41.000 evrih oziroma 2. 000 evrov več za seksapilnejšo izvedenko Sportback. S tem premijski segment prvič ponuja elektrificirano vozilo v tem cenovnem razredu. Audija lahko tukaj označimo tudi za najbolj konstantnega med sveto nemško trojico avtomobilskih proizvajalcev iz segmenta premijskih znamk, saj z modeli e-tron tekmecem neprenehoma postavlja standarde in izzive ter se z elektriko resno spopada.
Audi Q4 e-tron bo na voljo s tremi pogonskimi sklopi. Vrh ponudbe bo predstavljal model z 220 kW (299 KM). Najboljši doseg z enim polnjenjem baterijskega sklopa bo znašal 520 kilometrov po standardu WLTP, kar v realnem življenju predstavlja več kot 400 kilometrov. Baterije pa bo mogoče polniti izjemno hitro, saj bi se v 10 minutah lahko napolnile za dodatnih 130 kilometrov dosega.
Dizajn je nezmotljivo Audi, v njem pa se reflektira študija Q4 Concept iz leta 2019, ki nakazuje bodoči slog Audijeve palete vozil. Zanimivo je, da kljub temu, da gre za SUV-ja, avtomobila dosegata izjemno dobre količnike upora, ki za model Sportback znaša le cw 0,26. To se seveda za elektrificirana predstavnika vsekakor spodobi. In moramo priznati, da je prav Sportback videti izjemno futuristično.
Najmočnejšo različico Q4 e-tron boste do 100 km/h pognali v pičlih 6,2 sekundah, končna hitrost pa je elektronsko omejena na 180 km/h. In še to: kupiti ga moč od junija 2021.