Volkswagen Taigo je resnično križanec med terensko obliko avtomobila in cupejem. Torej obliko, ki je bila sedaj rezervirana za premijska vozila in v segment A0 prinaša svežino in nov pristop. Lahko le zapišemo, da je pohvalno drugačen!
Volkswagen v tako imenovani segment “A0” vnaša nov slog ter pravo mero emocionalnosti in individualnosti. Tako z novim modelom Taigo predstavlja svoj prvi SUV-coupé v razredu, kjer je cena pomemben dejavnik, hkrati pa kupci iščejo nekaj druačnega in bolj individualizranega. Navdušuje torej s karoserijo križanca, povišanim sedežnim položajem, nezmanjšano funkcionalnostjo, povdarjenim življenjskim slogom. Zadek petsedežnega Taiga se v slogu kupeja poševno spušča, pri tem pa ne omejuje prostora za glavo v zadnjem delu potniške kabine. S tem Volkswagen portfelj na koncernski prečni modularni platformi (MQB) izdelanih kompaktnih modelov Polo (kompaktni zadek) in T-Cross (SUV) s pogonom spredaj razširja s tretjo karoserijsko različico, ki je bila doslej na voljo skoraj izključno za višjecenovne modele. Poudarek pri Taigu je kakopak na dizajnu, individualnosti in emocionalnosti. Skoraj 4,26 m dolg SUV-coupé, ki je serijsko opremljen z žarometi v celostni LED-tehnologiji, popolnoma digitalnim kombiniranim instrumentom in infotainment sistemi najnovejše generacije (MIB3), postavlja tehnološke standarde v svojem razredu.
Novi Taigo že serijsko opremljen s številnimi asistenčnimi sistemi najnovejše generacije, kot je asistenca za ohranjanje smeri Lane Assist ali opozorilo pred trčenjem Front Assist. Vozilo izdelujejo v španski Pamploni. Tako kot Polo in T-Cross bo novi športni križanec na voljo v prodajnih salonih po vsej Evropi.
V ciljno skupino novega Volkswagnovega SUV-coupeja spadajo predvsem mlajši kupci, ki so naklonjeni trendom in dizajnu, kupci, ki so mladi po srcu, pa tudi ljudje z aktivnim načinom preživljanja prostega časa. Prostornina prtljažnika znaša 440 litrov. Tako ima novi Taigo s polno postavitvijo sedežev kljub svoji kupejevski silhueti skoraj toliko prostora za shranjevanje kot kompaktni SUV T-Cross z vzdolžno pomično zadnjo sedežno klopjo (385 do 455 litrov).
Tudi na področju asistenčnih sistemov je novi križanec bližje Volkswagnom iz višjih segmentov. Opcijsko je novi Taigo opremljen s sistemom IQ.DRIVE Travel Assist (serijsko od Life dalje). Ta sistem med drugim združuje novi prediktivni ACC (avtomatsko uravnavanje razdalje z dodatnim upoštevanjem omejitev hitrosti in podatkov o poti iz navigacijskega sistema) in asistenco za ohranjanje smeri Lane Assist, ki omogočata delno avtomatizirano vožnjo do sistemsko pogojene najvišje hitrosti 210 km/h. V tem primeru je novi in serijski večfunkcijski volan opremljen s kapacitivnimi površinami. Le-te zaznavajo, da se voznik z rokami dotika volana, ko je sistem IQ.DRIVE Travel Assist aktiviran; tako je predpisano za 2. stopnjo avtomatizirane vožnje v EU. Vsak Taigo je serijsko opremljen z asistenčnimi sistemi, kot je sistem za nadzor prometa Front Assist z mestno funkcijo zaviranja v sili in asistenca Lane Assist. Skoraj noben model iz tega avtomobilskega razreda se ne ponaša s tako inovativnim naborom asistenčnih sistemov za več udobja in varnosti.
Volkswagen za Taigo, ki ima v vseh izvedbah pogon na sprednji kolesi, predstavlja pet visokoučinkovitih bencinskih motorjev. Razvije moč 70 kW (95 KM), 81 kW (110 KM) ali 110 kW (150 KM). Najvišja hitrost je 183 km/h, 191 km/h ali 212 km/h. Odvisno od motorja menjavanje prestav poteka ročno prek 5-/6-stopenjskega ročnega menjalnika ali prek 7-stopenjskega menjalnika z dvojno sklopko (DSG). Uporaba varčnih bencinskih motorjev TSI z nizkimi emisijskimi vrednostmi predstavlja pomemben korak na poti k večji prijaznosti do okolja.
Novica na slovenskem parketu si lahko ogledate v salonih Volkswagen in za njega odštejete od 19.462 evrov dalje.