fbpx

Novi Volkswagen Tiguan – mestni terenec, ki ljubi blato

Novi Volkswagen Tiguan - 2016

Novi Volkswagen Tiguan predstavlja logično nadaljevanje nadvse uspešne zgodbe, ki jo je Volkswagen začel pred dobrimi 8 leti, ko je s svojim Tiguanom stopil v segment “mestnih” terencev in tako soustvaril temelje segmenta, ki v zadnjih letih raste praktično brez omejitev in predstavlja že skoraj četrtino vseh prodanih avtomobilov v Sloveniji. Družinski očetje so si namreč našli nov hobi, saj si želijo družinsko kočijo vsake toliko okopati v blatu in tako sprostiti nekaj zavor. In pri tem jim bo pomagala nova generacija Tiguana.

Volkswagen Tiguan nove generacije nam je bil takoj všeč. Od predhodnika je namreč dosti bolj možat in zrel. Zasluga gre tudi nekaj centimetrom v dolžino, kakšnemu v širino in kakšnemu manj v višino. Ti rahlo spremenjeni proporci, vizualno širši sprednji del, nekoliko višja bočna linija in nekoliko manjše stranske steklene površine govore, da gre za popolnoma novo generacijo, kjer od starega Tiguana z izjemo osnovne ideje ni ostalo veliko.

Novi Tiguan izpade bolj možato!
Novi Tiguan izpade bolj možato!

Avtomobil je tako 6 centimetrov daljši in v notranjosti pridobiva pomembnih 8 centimetrov. Ti se poznajo predvsem pri prostornosti na zadnji klopi, kjer je prostora zares veliko. Kljub dejstvu, da je avtomobil izgubil 3,3 centimetra višine, je na zadnji klopi zadosti prostora za glave tudi nekoliko višjih. V zadku novega Tiguana kraljuje ne več majhen terenski prtljažnik, temveč kar 520 osnovnih litrov, ki jih lahko družinski očetje še za nekaj litrov povečajo z vzdolžnim pomikanjem zadnje klopi, s čimer dobijo bolj uporaben prostor za vse družinske avanture (beri: dopuste).

Dinamičnost ....
Dinamičnost ….

Tiguan tako kot celota povzema zadnje oblikovne smernice svojih koncernskih bratov, kar je dobro, saj so kljub enaki hišni recepturi praktično vsi Volkswagni zelo zanimivi avtomobili s svojim še vedno dokaj ljudskim karakterjem (beri: vsesplošno všečnostjo). Vsekakor je Tiguan zadosti drugačen od razrednega povprečja, da izstopa z občutki, ki jih povzroča pri opazovalcu, in pregovorno kakovostjo celote.

Prinaša virtualno nakupno izkušnjo – SeeMore

Pri Volkswagnu pravijo, da je Tiguan všeč ženskam; te nagovarja s svojo možatostjo. In po vsej verjetnosti tudi zaradi dejstva, da ženske nekoliko težje zvabijo v prodajne salone, predstavljajo virtualno (navidezno) nakupno izkušnjo SeeMore. Gre za neke vrste virtualno nakupovalno središče, ki ga blagovna znamka Volkswagen uvaja z modelom Tiguan.


Tako bodo lahko bodoči kupci, predvsem ženskega spola, s pomočjo virtualnih očal izbrali svojega novega Tiguana v navidezni resničnosti. Zamenjali mu bodo lahko modelne pakete (Trendline, Comfortline, Highline), barve in platišča ter si ga ogledali v navidezni resničnosti v načinu 360 – tudi v notranjosti vozila. Imeli pa bodo tudi možnost pobrskati po katalogu, ki bo s pomočjo tablice postal interaktivni katalog.

Res nagovarja le ženske?!

Kot švicarski nož

Novi Tiguan je eden tistih avtomobilov, za katerim bodo pogledovali prav vsi. Lahko se uporablja kot družinsko vozilo, službeni avtomobil …, saj s svojim videzom deluje ravno prav resno in hkrati avanturistično, da se ne omejuje. Volkswagen namerava v Sloveniji letos prodati skoraj 1000 Tiguanov, kar je optimistična napoved, podkrepljena z rastjo segmenta (a-SUV), v katerem naj bi letos vse znamke prodale skoraj 6000 vozil.

Lahko je tudi popolnoma urban!
Lahko je tudi popolnoma urban!

Na cesti in terenu z odliko

Po prvih kilometrih lahko z gotovostjo trdimo, da se novi Tiguan pelje odlično. Lega na cesti je dolgo časa nevtralna, vzmetenje ravno prav trdo, da hkrati ne kali udobja. Celotna slika deluje na trenutke izjemno usklajeno in ravno prav dolgočasno, da bodo nad voznimi lastnostmi navdušeni povprečni vozniki. Tisti zahtevnejši pa, verjamemo, ne bodo iskali dlake v jajcu.

Izstopa z nivojem tehnologij

Novi Tiguan ne bo poceni, saj boste morali za najslabše opremljen model z 1,4-litrskim TSI-motorjem in dvokolesnim pogonom odšteti 23.982 evrov. Za tistega najbolj zaželenega, vsaj v očeh slovenskih kupcev, ki ima štirikolesni pogon 4Motion in opremo Comfortline, pa 32.794 evrov. A pri tem morate upoštevati, da novi Tiguan prinaša kopico serijskih asistenčnih sistemov, za katere je treba pri drugih proizvajalcih vselej doplačati. To do določene mere upravičuje prvi občutek, da je avtomobil v osnovi dražji. Pri tem bo treba upoštevati, da že osnovna paketna različica Trendline prinaša množico dodatkov, kot so tempomat, lane assist, city AEB, bluetooth, zasenčeno ogledalo, senzorji za parkiranje, cross traffic …. Pri Comfortline (srednja oprema) pa so serijsko na voljo tudi radarski tempomat, 8-palčni zaslon sistema za zabavo in drugo. Torej veliko zabave in varnostne elektronike za sorazmerno veliko ali malo denarja. Z bogato serijsko opremo pa lahko počasi pozabimo na čase, ko je bilo pri “Nemcih” treba doplačati vsako malenkost v avtomobilu. Ti časi so vsekakor minili.

Športni, cestni ali terenski?

Novega Tiguana boste lahko v osnovi izbrali v bolj off-road različici in mestnega zamenjali za takšnega, ki omogoča več zabave v blatu. Tovrstna različica je centimeter višja od klasike, pri tem pa so preoblikovani odbijači vozila, ki omogočajo kar 25,6-stopinjski vstopni kot in 24,7-stopinjski izstopni kot. Na voljo pa bo tudi paket opreme R-line, ki bo iz kultiviranega Tiguana izvlekel elemente športnosti atleta.

Nakupna odločitev

Paket, ki ga je Volkswagen pripravil z novim Tiguanom, je izjemno atraktiven, in ko boste na list papirja zapisovali pluse za nakupno odločitev, vam bo v pomoč tudi dejstvo, da terenska vozila s časom izgubljajo vrednost počasneje. Prva generacija, ki šteje že 8 let, na trgu namreč še vedno dosega zavidljive vrednosti, in ko te primerjamo z brati koncerna Volkswagen, vidimo, da je Tiguan izgublja občutno manj in tudi zato omogoča več racionalnosti pri nakupu. Dejstvo, ki je vse prepogosto spregledano, ko se odločamo za nakup. Zaradi osnovne opremljenosti, ki je na zavidljivi ravni, pa bodočim kupcem na nakupovalnem seznamu na bo treba kljukati množice dodatne opreme, saj je ta skoraj v celoti vključena že v osnovni ponudbi. Tudi tu je čutiti nov veter iz Wolfsburga. Novi Tiguan je vsekakor igralec, ki želi na sam vrh v svojem segmentu, ob danih strategijah in njegovih danostih pa o uspehu ne dvomimo.

Več slik v galeriji:

Dodatne Informacije

Infomat: 
volkswagen.si

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.