Sodelovanja so sedaj zanesljiv način za pridobivanje pozornosti. Ko je Kim Jones pri Louis Vuittonu napovedala posebno sodelovanje z blagovno znamko rolkarjev Supreme, je "hype" izgubil svoj kolektivni razum. Novejši primer: ko so se ustvarjalni umi Guccija in The North Face združili, je bila histerija in je še posebej velika. Sodelovanja so trend! poglejmo vse o Omega x Swatch Speedmaster MoonSwatch.
Tudi sodelovanja v svetu ur niso nič novega. V zadnjih 12 mesecih so nekateri od njih zbrali velike količine današnje prednostne valute – govoričenja po družbenih omrežjih. takoj nam na pamet padejo sodelovanja Patek Philippe x Tiffany’s, medtem ko so drugi združili dve privlačni zgodbi občinstvu in izdelali nekaj precej smiselnih končnih izdelkov tako kot sodelovanja TAG Heuer x Porsche, Breitling x Triumph , Girard Perregaux x Aston Martin. Torej sodelkovanja so vsekakor in ter delujeja. Nekatera le kot promocija znamk, druga pa kot resen komercialni prodajni uspeh.
Vendar pa skupno poslanstvo sodelovanja Omega in Swatch popelje umetnost sodelovanja na višjo raven. Pot se je začela pred devetimi meseci v sejni sobi v Bielu z izvršnim direktorjem Omega Raynaldom Aeschlimannom, kreativnim direktorjem Swatch Carlom Giordanettijem ter vodjema oblikovanja izdelkov Omega Gregoryjem Kisslingom in Hayekom, ki so bili vsi zadolženi za razvoj sodelovanja, ki zajame duh časa. Tako je nastala kolekcija Speedmaster MoonSwatch.
Obstaja torej 11 modelov, ki so vsi poimenovani po planetih in vsak ima svojo edinstveno barvno shemo. Material za vse modele je biokeramika, patentirana pri Swatchu. To je ključna razlika za Omego, saj je pionirski nov material, ki dokazuje nekaj novega in progresivnega. Svetleča številčnica uporablja isti material kot na izdelkih Omega Speedmasters in sveti zeleno v temi.
Nobena od kopij ni omejena ali oštevilčena, ure zato niso tako zelo eskluzivne. Bodo pa zaradi samega povpraševanja in “hypa” takoj razporodane. Ampak pojdimo k izdelku. Tako kot pri Speedmaster ima ura premer 42 mm, debela 13 mm in MoonSwatch za ohišje uporablja isti stekleni material. Tudi berljivost prikazovalnika kronografa je izjemno podobna Speedmasterju, kar je še toliko bolj impresivno glede na to, da so vse ure izdelane v tovarnah Swatch. Na hrbtni strani vsakega ohišja je slika posameznega planeta. Ti so nameščeni nad baterijo in prihajajo neposredno iz laboratorijev NASA.
Združevanje dveh različnih znamk. Inovacije in tradicije
Swatch uporablja izjemno inovativen material: biokeramiko, mešanico keramike in ekološko pridelane plastike. In raven cen ponuja priložnost, da se širše občinstvo zanima za topvrstno uro. “To je bila osnova, na kateri smo razmišljali skupaj,” pravi Hayek. “Ko so ustvarjalci prišli na idejo o Swatch Speedmasterju, so naredili testni rez v biokeramični material, da bi ugotovili, ali je smiselno, da Speedmaster izgleda tako. Inspiracija pa je bil naš sončni sistem. Cilj pa tudi tradicionalna Swach cenovna dostopnost.
Ure bodo 24. in 25. marca na ogled v 70 trgovinah Omega in 110 trgovinah Swatch po vsem svetu, v trgovinah Swatch pa bodo na voljo le od 26. marca. Vsaka ura stane 250 evrov, naenkrat je mogoče kupiti le največ dva izvoda.