fbpx

Popolnoma novi Jeep Compass 2026 : Električna bestija s “375” konji, ki je lahko tudi hibrid

Jeep Compass 2026 - lepiši in v stiku s časom

Jeep Compass 2026
Foto: Jeep

Pozabite na starega Compassa – poglejte novega! Je kot bi Jeepu ušel iz laboratorija Tesle, se zaletel v Land Roverja in se potem zbudil s francoskim aksentom. In ja, ima 375 konj. V električni različici. Kaj je 2025 tako kul! To je Jeep Compass 2026.

Ko ti Jeep predstavi novega Jeep Compass 2026 in doda besede »do 375 KM«, »štirikolesni pogon«, »650 km dosega« in »električni pogon«, se ti najprej zazdi, da so nekje vmes izgubili kompas. Ampak ne – ta SUV ima še vedno značilno škatlasto pojavo, kar pomeni, da z njim še vedno ne boš parkiral med dvema Teslama brez občutka, da si bolj kul. Samo tokrat si tiho kul – brez hrupa motorja, ampak z grmenjem navora.

Novi Jeep Compass 2026 zdaj stoji na platformi STLA Medium – ta je osnova za kar nekaj modelov koncerna Stellantis (Peugeot 3008, Opel Grandland…), a Jeep jo je začinil z nekaj resnimi terenskimi geni. S 4,55 metra dolžine (+15 cm glede na predhodnika), širšim steklom zadaj in kolesnimi loki kot iz risanke, daje jasno vedeti, da ne boš prvi v vrsti pri hipsterski pekarni, ampak morda prvi na hribu, ko sneži.

Foto: Jeep
Jeep Compass 2026
Foto: Jeep
Jeep Compass 2026
Foto: Jeep

V notranjosti: digitalno kraljestvo in fizični gumbi – hvala bogu!

Zaslon? 16 palcev – več kot moj domači televizor. Digitalni števci? Seveda, 10-palčni. Ampak najbolj pomembno – fizični gumbi za klimatsko napravo so ostali! Bravo Jeep. Sedeži so boljši, materiali so končno na nivoju 21. stoletja, in imaš občutek, kot da sediš v robustnem lounge baru sredi Skalnega gorovja.

Foto: Jeep
Foto: Jeep

Katero verzijo izbrati?

  • Mild-hybrid – 145 KM. To je za tiste, ki še vedno verjamejo, da je CVT menjalnik boljši od kave.
  • Plug-in hybrid – 195 KM. OK, kompromis. Do službe na elektriko, čez vikend pa v hribe.
  • EV FWD – 213 KM in doseg 500 km. Soliden.
  • EV AWD z 375 KM – če si tiho, boš slišal, kako se Land Rover trese. Do 650 km dosega, električni diferenciali, možnost plezanja po 20-odstotnih klancih tudi brez oprijema spredaj. Da, prav ste prebrali – čarovnija se dogaja zadaj.

Foto: Jeep
Jeep Compass 2026
Foto: Jeep
Foto: Jeep
Foto: Jeep
Foto: Jeep

Terenska geometrija, kot se spodobi

  • Oddaljenost od tal: 200 mm
  • Vstopni kot: 20°
  • Prelomni kot: 15°
  • Izhodni kot: 26°
  • Brodenje vode: 470 mm (to je skoraj kot bi vozil skozi Ljubljanico)

In ja – hill descent control je serijski, ker se pač spodobi, da ne končaš v jarku, ko testiraš AWD pogon.


Zaključek: Jeep Compass 2026, ki ne smrdi po dizlu, ampak po prihodnosti

Če je stari Compass bil tisti SUV, ki si ga kupil, ker je bil poceni Jeep, je novi Jeep Compass 2026… hmm… SUV, ki si ga boš želel zato, ker združuje racionalno z divjim. Je preboj med elektriko in pustolovščino, med mestom in makadamom. Pa brez panike – čeprav je električen, se še vedno znajde tam, kjer se konča asfalt.

In čeprav cene še niso znane, že zdaj vemo, da bo novi Compass najverjetneje cenejši od kakšnega bolj razvpitega konkurenta z bolj glamuroznim logotipom. Ampak iskreno – ko ti sredi vasi rečejo »Ooo, a si pa to Jeepa vzel?«, je to tisto, kar šteje.

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.