fbpx

Popotnik Jonay Sosa s projektom “Ideas for Fuel” tudi v Sloveniji

Jonay Sosa (sredina) v družbi Publicisovi ... Tomašek (levo), Drago Mlakar (desno)

Pri nas se te dni mudi španski tekstopisec Jonay Sosa, avtor zanimivega projekta »Ideje za gorivo« (Ideas for Fuel). V sklopu projekta se je junija 2014 s svojim kombijem podal na pot po Evropi, ki ga vodi od ene oglaševalske agencije do druge. Svoje sveže ideje je doslej za gorivo menjal v 16-ih agencijah iz 12-ih držav, njegov beli kombi pa je trenutno parkiran na naslovu oglaševalske agencije Publicis Groupe Slovenia

Jonay Sosa je tekstopisec iz Španije, se je v sklopu projekta Ideas for fuel podal na zanimivo pot nadgrajevanja osebnih in poslovnih izkušenj. Pri tem je združil ljubezen do svojega dela v oglaševanju ter potovanj in spoznavanja novih ljudi. S svojim kombijem, v katerem tudi prebiva in ustvarja, se podal na pot, na kateri obiskuje najbolj prodorne evropske agencije. 12.794 km dolga pot ga je doslej vodila po 12-ih državah in 16-ih agencijah. Priporočila agencij, ki jih je predhodno obiskal v regiji zahodne Evrope, so ga pripeljala tudi v Slovenijo, kjer je za dva tedna moči združil z agencijami Publicis, Saatchi&Saatchi in Leo Burnett, ki sodijo pod okrilje Publicis Groupe Slovenija.

Jonay Sosa (na sredini) v druzbi publicisovih kreativcev.
Jonay Sosa (na sredini) v druzbi publicisovih kreativcev.

Potovanje je Jonayev osebni in hkrati karierni projekt, ki mu omogoča, da nadgrajuje svoje izkušnje kot tekstopisec, medtem ko raziskuje načine oglaševanja in marketinškega komuniciranja v različnih državah. Njegov moto, s katerim v lokalna okolja vnaša dodatno svežino, se glasi: »If you get stuck, I go with the truck!« V zameno za »rezervoar goriva« agencije tako za omejen čas dobijo tekstopisca, ki je visoko motiviran in neobremenjen s pogledi poslovnega okolja ali pričakovanji naročnikov.

Za Jonayem Soso je sicer že bogata in plodna kariera, saj je sedem let delal v agencijah Saatchi & Saatchi in Delcampo Saatchi & Saatchi ter drugih prodornih oglaševalcih. Pri delu se je kalil v številnih državah in različnih kulturnih okoljih, pri čemer je sodeloval tudi s prepoznavnimi klienti, kot so Toyota, P&G, Sony in drugi. Za svoje delo je prejel več uglednih nagrad na kreativnih festivalih, med katerimi še posebej izstopajo dvakratna uvrstitev med finaliste festivala kreativnosti Kanski Levi (print finalist za naročnika Sony in Olay), zlato odličje na London International Awards, nagrade na festivalu El Sol, španskem D&AD ter druga priznanja.

Dodatne Informacije

Več informacij:
ideasforfuel.com

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.