fbpx

Rožnati oktober: Kaj navdihuje ženske?

Lidl Slovenija je v rožnatem oktobru raziskal, kaj navdihu ženske. Povabili so jih, naj prispevajo misli o tem, kaj jih navdihuje kot ženske. Za vsako misel so v Lidlu Slovenija slovenskemu združenju za boj proti raku na dojkah Europa Donna donirali pet evrov. Z navdihujočimi mislimi so zbrali 1000 evrov.

Kot pravijo v Lidlu Slovenija, nas rožnati oktober vsako leto opomni, kako pomembno je, da poskrbimo za svoje telo in duha, za zdrav način življenja in preventivo. In predvsem, da znamo okoli sebe poiskati navdih, ki vodi do novih zmag in nas dela srečnejše. Prav zato so letos že drugič zapored pristopili k sodelovanju z združenjem Europa Donna Slovenija. Tokrat so prvič povabili tudi ženske, naj same povedo, kaj jih navdihuje.

Vsaka misel je v dobrodelni sklad prispevala pet evrov, ob koncu natečaja pa je bilo zbranih skoraj 100 misli. V Lidlu Slovenija so zbrana sredstva podvojili in združenju Europa Donna Slovenija na sobotnem plesnem dogodku Lep je dan, 15. oktobra, simbolično predali bon za 1000 evrov.

Rožnati navdih so širili tudi med zaposlenimi

Vzporedno je natečaj potekal tudi med sodelavkami podjetja Lidl Slovenija. Prejeli so kar nekaj čudovitih misli, med katerimi pa so jih je še posebej prepričale besede, ki so govorile o pogumu in vsakodnevnem navdihu. Misel je prispevala Tadeja Srša, sodelavka v oddelku nabave, in pravi takole:

”Ni me strah stopiti korak naprej, pa četudi v čevljih, ki so preveliki ali premajhni. Vsak korak prinese nekaj novega, pa čeprav včasih le izkušnjo.”

Tadejina misel je bila objavljena na praktičnih darilcih, ki so jih vse sodelavke Lidla Slovenija prejele dan pred dnevom zdravih dojk, ki ga obeležujemo 15. oktobra. ”Z darilci smo sodelavke na simpatičen način želeli spomniti, kako pomembni sta preventiva in skrb za zdravje ter kako pomembno je, da v življenju vsak dan najdemo nekaj navdihujočega,” še dodajajo v Lidlu Slovenija.

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.