fbpx

Sesalniki Jimmy: ko tehnologija izboljša kakovost življenja

JIMMY je blagovna znamka podjetja KingClean, ki je bilo ustanovljeno leta 1994. Velja za enega največjih proizvajalcev sesalnikov na svetu, ki v zadnjih 15 letih proizvede več kot 10 milijonov sesalnikov in 4 milijone okolju prijaznih gospodinjskih aparatov na leto. Poleg tega KingClean trži in deluje v več kot 100 državah in regijah ter je usmerjen v raziskave, razvoj in proizvodnjo električnih gospodinjskih aparatov.

Blagovna znamka JIMMY je v september zakorakala odločno in s kar nekaj zanimivimi promocijskimi aktivnostmi, v sklopu katerih želijo utrditi prepoznavnost izdelkov na slovenskem in evropskem tržišču.

Pred dobrim tednom se je v Veroni odprla prva fizična trgovina JIMMY v Evropi. Italijanski potrošniki so nad blagovno znamko JIMMY zelo navdušeni, s prisotnostjo znamke na slovenskem tržišču pa se odpira priložnost tudi za domače potrošnike, da spoznajo te kakovostne in visokotehnološke izdelke podjetja Kingsclean.

Med 2. in 6. septembrom je znamka JIMMY na sejmu IFA v Berlinu, kjer proizvajalci razstavljajo najnovejše dosežke na področju zabavne elektronike, gospodinjskih aparatov in informacijske tehnologije, predstavila tudi zadnje novosti. Mednje spadata dva modela pokončnih brezžičnih sesalnikov.

Najnovejša pokončna brezžična sesalnika H9 Flex in H10 Pro, se ponašata z dobrodošlo nadgradnjo pri sesanju, saj imata modela, ki se sicer med seboj razlikujeta v sesalni moči, vzdržljivosti baterije in govorni nadgradnji (H10 pro), vgrajen senzor za zaznavanje prahu. Led indikator vas bo opozoril na količino prahu, ki se na sesalni površini nahaja. Obenem sta opremljena tudi z led lučmi, kar vam omogoča natančnejše čiščenje temnejših delov pod pohištvom.

Do 30. septembra lahko v trgovini Smartus nekatere sesalnike Jimmy kupite po akcijski ceni.

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.