fbpx

Zakaj je oglas za Gillette ujezil nesigurne moške?

Pred kratkim je znamka Gillette s svojim oglasom, ki je naslovil gibanje MeeToo (tudi jaz), spolno nadlegovanje in ustrahovanje, povzročila pravo polemiko. Novi oglas sicer uporablja isti slogan, kot ga podjetje uporablja že celih 30 let: “The best a man can get” (najbolje za moškega), a tokrat imajo popolnoma novo vizijo, ki pa je že poskrbela, da so določeni kupci Gilletta jezni in zmedeni, nekateri pa so celo dejali da “znamka žali svoje uporabnike”.

Novi oglas podjetja Gillette ne zadeva britja ali britvic – tokrat se osredotoča na družbena vprašanja, kot so ‘strupena’ moškost in gibanje MeeToo (tudi jaz). S tem oglasom so namreč naslovili težave, o katerih se odprto razpravlja že nekaj let.
Oglas se odpre z igralcem Idrisom Elbo in posnetki drugih moških, v ozadju pa lahko slišimo retorično vprašanje: “Ustrahovanje, gibanje MeeToo proti spolnemu nadlegovanju, strupena moškost, je to najbolje, kar lahko dobi moški?” Temu sledi posnetek jeznik najstnikov, ki preganjajo drugega fanta.

Kaj je zares najbolje, kar lahko dobi moški?
Kaj je zares najbolje, kar lahko dobi moški?

Oglas je bil objavljen v nedeljo in ima na YouTubu že skoraj 800 tisoč negativnih reakcij. Pozitivno se je na oglas zaenkrat odzvalo 377 tisoč ljudi. Ljudje se celo odrekajo nadaljni uporabi izdelkov Gillette in se sprašujejo, če je mogoče uporaba feminizma kot trženjske strategije šla predaleč.
Pankaj Bhalla, direktor blagovne znamke Gillette za Severno Ameriko, je za medije povedal, da je “pogovor nujno potreben. Če o tem ne govorimo, do resnične spremembe ne bo prišlo.” Upa, da bodo moški, ki so si oglas ogledali, navdih za mlade fante in da jih bodo naučili, kako se upreti slabemu vedenju in kako se z ljudmi ravna s spoštovanjem.

Kaj pa ti misliš?

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.