KTM X-Bow GT4 súťaží v rôznych pretekárskych sériách od roku 2015 a pre nadchádzajúcu sezónu 2018 bol ďalej vylepšený. KTM a Reiter Engineering spojili svoje sily, aby vykonali dôkladnú revíziu X-Bow, pričom hlavným motorom zlepšenia je výrazné zníženie prevádzkových nákladov X-Bow.
O Reiter Engineeringu so prepričani, da noben avtomobil ni hitrejši in cenejši kot X-Bow GT4 v zahtevnem vzdržljivostnem tekmovanju VLN. Kljub dobremu razmerju med ceno in kakovostjo si želijo to razmerje še izboljšati. Medtem ko ima nekaj več kot 60 drugih tekmovalnih avtomobilov vgrajene menjalnike, ki zdržijo okoli 5000 kilometrov, bo imel novi X-Bow menjalnik, ki bo zmožen zdržati 10.000 prevoženih kilometrov ob prenašanju kar 700 Nm navora.
Inženirji so nadgradili več komponent podvozja, s tem pa podaljšali življenjsko dobo delov na približno 20.000 prevoženih kilometrov. Naredili so celo izračun, po katerem za kilometer tekmovanja porabijo 3,9 evra. Izboljšali so tudi računalniški nadzor motorja, varovalke in še mnoge druge komponente. X-Bow GT4 ima le 999 kilogramov a riadi to 2-litrski Audijev motor TFSI, ktorý má 360 koní. Cena brez davka je 152.360 evrov, do pomladi pa nameravajo izdelati 15 primerkov tega vztrajnostnega športnika. Če si ga želite, le pohitite z nakupom, saj je proizvodnja do februarja že razprodana.
ČÍTAJ VIAC: AZNOM SERPAS: FUTURISTICKÝ HLINÍKOVÝ HAD
Galerija slik: 2018 KTM X-Bow GT4
Viac informácií:
reiter-engineering.com