Magnifico by povedal: "Ale nie si to ty, kto je celý čas v televízii?" Ach nie, nie, nie, Lola Mk6 GT je auto, ktoré môže vyzerať povedome, ale pravdepodobne nie je také, aké si myslíte. Je výsledkom spolupráce medzi Fordom a Lolou a neskôr sa stal odrazovým mostíkom pre Fordov ikonický model GT40, s ktorým ste si pravdepodobne pomýlili.
Podobno kot GT40 je imela tudi Lola Mk6 GT sredinsko nameščeni Fordov V8 motor, športno šasijo, peresno lahko ‘lupino’ s Kammback zadkom (obliko, nastalo na podlagi aerodinamičnih raziskav W. Kamma v 30. letih) in izjemno nizko streho. Že v letu rojstva je bila povabljena na 24 hodín Le Mans, a ker ‘lolovci’ niso imeli tovornjaka, ki bi jo pripeljal v Francijo, se je Lola na dirkališče iz angleškega Slougha odpravila kar ‘peš’.
Menjava olja je bila dovolj, da je bila pripravljena na boj. Ford je bil nad njenim krstnim nastopom več kot navdušen in je v vožnji Erica Broadleya prepoznala potencial, ki bi lahko s trona sklatil tedaj dirkaškega hegemona Ferarrija. H projektu je zato pristopil sam Henry Ford II in leto kasneje je Lolin naslednik GT40 že na svoji prvi dirki pokazal zobe. Po nekaj poporodnih krčih pa je zasijal v polni luči in sloviti Le Mans dobil kar štirikrat zapored (1966-1969). S tem je prekinil dolgoletno prevlado Ferrarija in upravičil riziko sredinske pozicije motorja.
Gromozanski uspeh GT40-ice je Lolo hitro pahnil v pozabo, o čemer pričajo zgolj tri zvarjene šasije, kar je škoda, saj je bila prav skromna Lola ‘beta’ verzija prvega fordovega zmagovalca Le Mansa. A prav to danes skupaj z zapuščino Loli zagotavlja kultový status in vrtoglave cena na dražbah.
Čítaj viac: Veľkolepý debut Tushkovho TS600 v ringu Red Bull
Če ste na lovu za to ikono, definitivno parkirajte oči na toto strani ali pa zgolj uživajte v naslednji fotogaleriji: