Whisky Johnnie Walker Blue Label je prvou inteligentnou liehovinou na svete. Najpredávanejšia značka škótskej whisky s viac ako 150-ročnou tradíciou sa spojila s firmou Thin Film Electronics ASA z Nórska, s ktorou do „vody života“ neprimiešali nanočastice ani nič podobné, zásah bol až v tzv. štítok, ktorý teraz obsahuje bezkontaktnú technológiu NFC. Ten prenáša dáta do smartfónu používateľa a prvýkrát to vyskúšali na mobilnom kongrese MWC 2015.
Danes, ko je že vsaka druga naprava ”dvakrat žgana” s pridevnikom pameten, se je tudi Johnnie Walker odločil, da s pametnim okrakterizira tudi svojo žgano pijačo, viski Johnnie Walker Blue Label. Pravzaprav gre ”le” pametno nalepko, ki vsebuje brezstično tehnologijo NFC, ki ji je dodan še poseben senzor, ki prikazano vsebino ukroji po prejemniku, torej modelu in znamki mobilne naprave. Seveda mora, da zadeva deluje, NFC tehnologijo vsebovati tudi smartfón.
To je sicer izrazit kakovostni preskok za etikete, ki so bile zadnja leta ”omadeževane” s statičnimi QR kodami. Pametna nalepka pa jih spremenja v prvovrsten in ekskluziven vir informacij. Pri viskiju Johnnie Walker Blue Label boste na zaslon prejeli ugodnosti, dobili možnost komunikacije s proizvajalcem, podatek o tem, ali je bila steklenica že odprta ali ne, bo pa jasno nalepka tudi nova platforma za oglaševanje (možnost vsebinsko in časovno usmerjenih oglasov).
ČÍTAJ VIAC: MWC 2015: Huawei Watch – zmes minulosti a súčasnosti
Po odprtju steklenice se bodo pojavile še druge informacije, npr. recepti za koktajle, ki med sestavine prištevajo viski Johnnie Walker Blue Label. In kdaj se bo ta steklenica znašla na prodajnih policah? Bojda še pred koledarsko pomladjo.
Minister za zdravje opozarja: Uživanje alkohola lahko škoduje zdravju!