Frankfurtský autosalón naservíroval ďalšiu lahôdku, tentoraz oveľa dostupnejšiu pre nás obyčajných smrteľníkov. Nový Renault Megane RS je agresívnejší ako kedykoľvek predtým a tiež skrýva pod kapotou viac ako kedykoľvek predtým. Jeden z najvzrušujúcejších „hot hatchov“ v segmente C má teraz nový motor a prvýkrát v histórii je možné voliť medzi manuálnou alebo automatickou prevodovkou.
Noví Renault Megane RS predstavlja najbolj športno različico Renaultove limuzine v segmentu C. Velika novost je novi 1,8-litrski turbinski motor, ki nadomešča starega 2-litrskega turbinca. Novi motor zagotavlja 280 koní, zanj pa si lahko izberemo 6-stupňový manuál menjalnik ali 6-stopenjski dvosklopčni avtomatski menjalnik s predstavnimi ročicami ob volanu in možnostjo “ovládanie spustenia“. Če si želite še več moči, počakajte do konca prihodnjega leta. Takrat se bo namreč med nas pripeljal še Megane RS v različici Trophy, ki ponuja 300 koní.
A vendar je treba vso to moč nekako prenesti na cesto, kar je še posebno zahtevno pri avtomobilih, ki so gnani na prednji kolesni par. Zaradi tega Megane RS uvaja štirikolesno krmiljenje in bo na voljo z dvema različnima nastavitvama podvozja pohár a Šport. Na izbiro bo 5 voznih profilov, zaradi katerih bo Megana RS precej lažje uporabljati v vsakdanjih razmerah. Ob kopici asistenčnih sistemov bo Megane RS prav soliden vsakodnevni avtomobil. Na ceste bo zapeljal spomladi prihodnje leto, kar pomeni, da se lahko avtomobilskim navdušencem že začnejo cediti sline.
ČÍTAJ VIAC: KDO JE HITREJŠI? ZOE E-SPORT VS. FORMULA R.S. 16
Galerija slik: Renault Megane RS
Viac informácií:
renault.si