Podjetje Unruly je razdrlo številke, ki se lepijo na oglase za Svetovno prvenstvo v nogometu in oglase, ki so se lepili na Super Bowl, ter prišlo do zanimivih ugotovitev. Med drugim, da smo še pred prvim sodnikovim žvižgom večkrat delili naprej tiste, ki so bili narejeni ekskluzivno za Svetovno prvenstvo, kot tiste, ustvarjene le za Super Bowl 2014.
Če gre torej verjeti podjetju Unruly je SP v nogometu 2014 pometlo z ameriškim nogometom brez prelitega znoja, čeprav finale lige NFL velja za največji posamični športni dogodek na svetu. 20 najbolj vročih oglasov za Svetovno prvenstvo v nogometu smo namreč do tega trenutka prek socialnih omrežij delili dalje že kar 6,9 milijonkrat, kar je 31.4% več v primerjavi s top 20 oglasi za letošnji Super Bowl. A če iz enačbe vzamemo zgolj Shakirin Activia videospot »La La La«, ki je, roko na srce, bolj videospot kot oglas, je Super Bowl še vedno rahlo spredaj. A le še za jard ali dva.
Poleg Unruly-ja je svoj “piskrček” statistike pristavila tudi Googlova predstavnica in dejala, da sami sicer ne štejejo klikov vezanih zgolj na SP, saj tematsko oglasov običajno ne osamijo, je pa poudarila, da je Shakirin »La La La« s trenutnimi 110 milijoni ogledov zbral že več kot dvakrat toliko ogledov kot najbolj popularen oglas za Super Bowl, Budweiserjev »Puppy«.
Kolumbijski glasbenici na lestvici števila ogledov za SP sledita Nikova »Winner Stays« s 76 milijoni in »The Last Stand« s 33 milijoni, daleč za njima pa je Castrolova »Footkhana« z nekaj čez 15 milijoni.
PREBERITE ŠE: Ljubljanski lokali kot podaljšek nogometnih tribun
Za konec skočimo še štiri leta nazaj, na SP v nogometu v Južni Afriki. Takrat si je prek spleta vsaj minuto finalne tekme ogledalo kar 909 milijonov ljudi, medtem kot je letošnji Super Bowl požel 111.5 milijona spletnih gledalcev.