V zadnjem času večkrat naletimo na izraz 'odgovorno pitje alkohola'. Toda konkretne informacije in priporočene vrednosti alkohola, ki ne presegajo meje odgovornega pitja, je še vedno precej težko najti. Pri Y&R Russia so odkrili elegantno rešitev. Ustvarili so steklenice vina, ki promovirajo odgovorno pitje na zelo inovativen način. Na steklenicah se namreč skrivajo ilustrirane poučne zgodbe, katere končni razplet spoznamo šele, ko jo izpraznimo do dna.
Ruska oglaševalska agencija Y&R Russia je izdelala zanimivo kampanjo, ki poziva k odgovornemu pitju alkohola. Steklenice za vino z ilustriranimi nasveti za pitje alkohola, do katerih pridemo prek zgodbe, ki se razkriva s praznjenjem steklenice.
Nihče ne mara, da mu drugi solijo pamet. V Rusiji, kjer je alkohol velik problem, želijo ljudi večinoma prepričati z učinkom šoka – ta način prikaza posledic čezmernega uživanja alkohola pa je subtilen oz. nevsiljiv, zato ustvarjalci upajo na pozitivnejši odziv javnosti.
PREBERITE ŠE: Steklenica za vino, s katere ne kaplja in curlja
Kampanja, ki jo je podprl največji ruski distributer vina Simple Wine, šteje 1000 steklenic. Te so okrašene z narisanimi zgodbami, ki prikazujejo posledice neodgovornega pitja alkohola. Gre za tri različne zgodbe. Ena od njih prikazuje par, ki uživa ob vinu, večer pa se konča s prometno nesrečo zaradi vinjenosti. Mimogrede, ste vedeli, da 19. septembra obeležujemo svetovni dan odgovornega pitja piva.
Več informacij:
yr.ru