fbpx

Admiralty Audi S8 Plus med 605 hästar

Audi S8 Plus

Även om Audi redan smider nästa generation av A8-modellen har detta inte hindrat tyskarna från att erbjuda köparna en kraftfullare version av S8-modellen, S8 Plus. Den drivs av en 4,0-liters V8-Biturbo-motor som kan utveckla avundsvärda 605 hästar eller 445 kilowatt, medan det maximala vridmomentet är 700 Nm, vilket hoppar till 750 Nm i overboost-läge (ökar övertrycket i fläkten). Priset kommer att vara lämpligt för utrustningen och klassen - 145 tusen euro plus!

Kot, da Audi A8 oziroma S8 ne bi zadovoljila vseh apetitov petičnih kupcev, so za čas, ko čakamo na novo generacijo osmice, na trg poslali še najzmogljivejšo izpeljanko že tako hitre S8 serije, S8 Plus. Ta ”standardni” model S8 prekaša tako po številčnosti svoje konjenice- ima 85 konjev več (skupno 605 KM)- za Abrahamovih let, torej 50 več, pa se je nabralo tudi navora (750 Nm). Žene ga štirilitrski V8 motor z dvema turbopolnilnikoma, ki moč na štirikolesni pogon Quattro prenaša preko 8-stopenjskega menjalnika Tiptronic in ga prižene čez magično tristotico na 305 km/h (uradna hitrost je sicer 250 km/h), od mirovanja do stotice pa ga izstreli v 3,8 sekunde.

Limuzina po videzu, športnik po duši.
Limuzina po videzu, športnik po duši.

Njegove konje boste brzdali z zavorami iz ogljikovih vlaken in keramike, zaradi prilagojenega zračnega vzmetenja in krmiljenja (zavoljo večje zmogljivosti avtomobila) pa ga boste imeli pri visokih številkah lažje pod kontrolo. Poskočnost mu med drugim zagotavlja tudi aluminijasta karoserija z okvirjem Audi Space Frame na čelu, ki tehta piškavih 231 kilogramov.

LÄS MER: Novi Audi Q7 – Mr. Big

Več moči je Audiju S8 Plus dala ne le nadgradnja motorja ampak tudi predelan izpušni sistem, prepoznaven videz pa zatemnjene zadnje luči, usmerjevalnik zraka, bleščeča vzvratna ogledala, matrični LED žarometi in unikatna 21-tums fälgar (za 275/35 pnevmatike).

Audi S8 Plus bo obračal poglede.
Audi S8 Plus bo obračal poglede.

V notranjosti vas čaka športni ambient začinjen s črnim usnjem z rdečimi šivi, omgivande belysning, servo zapiranja vrat in drugi priboljški, ki smo jih našli že pri modelu S8. Še porabo goriva in izpuste ogljikovega dioksida smo vam dolžni. Poraba znaša med 9,4 in 9,6 litra na 100 km, izpusti ogljikovega dioksida pa med 216 in 225 grami na kilometer. 145.200 evrov in bo vaš, a šele od november 2015, medtem ko bo pred javnostjo debitiral septembra na avtosalonu v Frankfurtu.

Mer information

Mer information:
audi.si

Med dig sedan 2004

Från år 2004 vi undersöker urbana trender och informerar vår community av följare dagligen om det senaste inom livsstil, resor, stil och produkter som inspirerar med passion. Från 2023 erbjuder vi innehåll på stora globala språk.