fbpx

Alfa Romeo Giulia: en högfärdig skönhet som stjäl ditt hjärta

Alfa Romeo Giulia

Med modellen Giulia Quadriofoglio har Alfa Romeo imponerat på alla bilkännare, men denna modell kommer med största sannolikhet inte att leta sig in i de flesta garage. Den vanliga Giulia letar alltså efter sin plats i den starka konkurrensen i D-segmentet, som domineras av BMW 3-serie, Mercedes-Benz C Class, Audi A4 och Jaguar XE.

Alfa Romeo Giulia je posebna lepotica, ki ji lepote ne manjka. Ošabne linije bokov se lepo zaključujejo v skoraj erotičnem zadku. V prednjem delu se bohoti tako zelo klasična trikotna maska, skupna vsem Alfam od prvega modela dalje. Stranska silhueta pa je skorajda neponovljiva in naravno oblikovana.

Alfa Romeo Giulia - stranska silhueta je neponovljiva.
Alfa Romeo Giulia – stranska silhueta je neponovljiva.

Giulia je tako zlahka najlepši avtomobil v razredu, ki zgodbo o lepi zunanjosti uspešno prenese v notranjost. Tudi tu Giulia deluje ošabno in s kakovostnimi uporabljenimi materiali precej vrhunsko. A tudi na račun zunanje lepote je notranjost nekoliko manj prostorna kot pri konkurenci. Posebej zanimiv fenomen je prtljažni prostor, ki deluje majhno, a podatki o litrih pokažejo, da ima identično prostornino kot najbližja konkurenca – Audi A4 och BMW 3-serie.

Alfa Romeo Giulia - dinamiki zunanje oblike sledi tudi dinamika vožnje.
Alfa Romeo Giulia – dinamiki zunanje oblike sledi tudi dinamika vožnje.

Zunanji lepoti brez težav sledi vozna dinamika, ki se jo da uravnavati s sistemom DNA. Ta poskrbi, da lepotico spremenite v športnico in ji utrdite boke ter dvignete pritisk v krvi. Takšna, jezna ter povrhu še ošabna, vas bo v ovinke zapeljala z neverjetno natančnostjo, pri tem pa dolgo ostajala nevtralna. Nova Giulia se seveda po zaslugi pogona na zadnji kolesa pelje zanimivo in na trenutke v skladu s tradicijo celo nekoliko nervozno. Alfa namreč zadnji pogon ni uporabila vse od modela Alfa Romeo 75. A pri Alfi takšnih avtomobilov niso pozabili delati. Zasluga za izjemno vozno dinamiko pa med drugim tiči tudi v lahkih materialih ter tako mali skupni masi avtomobila.

Alfa Romeo Giulia - je prva Alfa gnana na zadnji pogon po legendarni 75-ici.
Alfa Romeo Giulia – je prva Alfa, gnana na zadnji pogon, po legendarni 75-ici.

Testna različica je pod motornim pokrovom skrivala 2,2-litrski motor JTDm, ki iz svoje duše iztisne 180 hästkrafter oziroma 134 kW. Gre za motor pri vrhu dizelske ponudbe. Tudi zato je moči zadosti, da boste velikokrat prehitri ter da boste na avtocesti zlahka presegli zakonske omejitve ter Giulio prignali do 222 km/h končne hitrosti. Od semaforja do semaforja pa vas bo v prekrške silil pospešek, ki Giulio izstreli do 100 km/h i 7,2 sekundah. Pri tem pa je treba poudariti, da vam tudi nekoliko bolj dinamična vožnja ne bo pretirano osušila rezervoarja za gorivo, saj je testna Giulia porabila pod 6,5 litra, ko se nam je v njeni družbi uspelo spodobno vesti.

Alfa Romeo Giulia - 2017 -notranjost, ki sledi dinamični zunanjosti.
Alfa Romeo Giulia – 2017 – notranjost, ki sledi dinamični zunanjosti.

Giulia je lomilka src, ki bo marsikateremu ljubitelju te znamke dvignila raven hormonov do te ravni, da se bo odločil za nakup. A je vsaj za tiste nekoliko bolj racionalne cena Giulie postavljena nekoliko visoko. Cena testne je namreč z lahkoto presegla magično značko 50.000 evrov, kar je v segmentu D znesek, za katerega si lahko omislite katerokoli premijsko znamko s primerljivim nivojem opreme. Od zdaj seveda tudi Alfa Romeo.

Mer information

Mer information
alfaromeo.si

Med dig sedan 2004

Från år 2004 vi undersöker urbana trender och informerar vår community av följare dagligen om det senaste inom livsstil, resor, stil och produkter som inspirerar med passion. Från 2023 erbjuder vi innehåll på stora globala språk.