Efter framgången med S1 Project Ares Design-kupén "höjde" företaget den globala publiken med en version utan topp. Helt topless är den mest korrekta beskrivningen av Spyder, eftersom kroppsformen på denna "barchetta" inte har något som helst tak. Den sitter bredvid Aston Martin Speedster och Ferrari Monza Spyder och lånar många delar från nuvarande generation Corvette C8. Detta skapar en intressant blandning av exceptionell design och rå "American power", som leker med asfalten med hela 715 hästkrafter. Ett intressant alternativ till de europeiska jättarna.
Da bi zagotovil vrhunsko izkušnjo vožnje, je ARES Centro Stile zasnoval dva usmernika vetra, ki se brezhibno pojavita iz poenostavljene karoserije Spyderja in na domiselni način preusmerita pretok zraka nad potniki v sesalnike zraka za nasloni za glavo. Na ta način se ustvari virtualni nadstrešek in mirno vozno okolje, da popolnoma uživate v edinstveni dinamični izkušnji.
Brez vetrobranskega stekla ima vijugasto ohišje iz ogljikovih vlaken S1 Projecta Spyder edinstveno, naravno obliko, ki teče skozi notranjost in deli potnike s sredinsko konzolo. Notranjost S1 Projecta Spyder je ročno izdelana in bogato obdelana z odličnim usnjem in alkantaro ter razkriva elegantne in hkrati minimalistične linije.
Pod ročno izdelano karoserijo iz ogljikovih vlaken je v S1 Project Spyder nameščen centralno nameščen, atmosferski motor V8. Z 8.800 vrtljaji na minuto bo generiral močan acceleration avtomobila, ki bo od 0 till 100 km/h pospešil v pičle v 2,7 sekunder. “Po naročilu”, pa je tudi izpušni sistem, ki poleg edinstvene moči iz avtomobila izstisne več.