Med en futuristisk studie av en tvådörrars coupé har Audi gått in i en ny designepok för kommande Audi-modeller.Förutom designutvecklingen erbjuder Prologue också en extremt futuristisk designad interiör och en hel falang av nya assistanssystem som säkerligen kommer att pryder modellerna av VW-koncernen under de kommande åren.
Na sprednjem delu dominira ogromna imponerande motorna mask, ki jo obkrožajo zelo ostro zašiljeni prednji svetili in meglenki, pokrov motorja pa je roadstersko nizek in večkrat “prelomnjen”. glavni svetili cestišče osvetljujeta v matrični laserski tehnologiji. Na boku poglede privabljajo ogromne kolesne odprtine, ki medse sprejmejo platišča v izmeri 22-palcev, bočna linija je izredno visoka, kar za seboj potegne izredno ozka bočna stekla, kar še poudari vtis dinamičnosti.
Notranjost je osnovana na študiji gran turismo design in je namenjena tako izraziti športnosti kot ležernemu in udobnemu potovanju. glede na voznikove želje in stil vožnje se prilagodijo tudi merilniki in uporabniški vmesnik na osrednjem zaslonu, prav vse tipke pa so strnjene v MMI-gränssnitt neposredno za prestavno ročico, s katerim potniki upravljajo s klimatsko napravo, informacijsko-zabavnim sistemom in med seboj tudi komunicirajo. Notranjost je tako izredno prečiščena in futuristična, materiali pa skrbno izbrani in prestižni.
Sopotnik bo imel pred seboj ločen OLED-skärm s funkcijami ki pritičejo (samo) njemu/njej, ko le tega ne bo uporabljal pa se bo zaslon samodejno ugasnil in deloval kot aplikacija iz klavirske črnine.
Štirisedežni kupe bo premogel tudi funkcijo “the butler” (op. prev. sluga), ki bo predstavljal innovativ pametni softverski program, ki bo na podlagi prepoznave voznika preko pametnega telefona, le temu prilagodil nastavitve sedeža in delovanja klimatske naprave, glede na njihove potrebe in preference, obenem pa vozniku sugeriral in predvajal najbolj zaželjeno glasbo in samodejno ponudil nekaj najbolj priljubljenih poti ter mu do njih tudi navigiral.
Prologe pa se ponaša tudi z naslednjo generacijo audijevega sistema phone box, som kallas “easy slot” sistem, ki bo lahko istočasno povezal več pametnih telefonov z informacijsko zabavnim sistemom avtomobila in jih brezžično tudi napolnil.
Pod pokrovom gara 4,0-litrski biturbo V8 bencinar iz katerega so inženirji uspeli iztisniti 605 KM moči in 553 Nm navora, kar naj bi zadostovalo za pospešek do stotice v 3,7 sekunde.