fbpx

Varför ska läsa vetenskap vara din prioritet?

Verjemite, ne delate si usluge, če v zadnjem letu niso prebrali niti ene knjige. Znanstveniki odkrivajo, zakaj bi moralo biti branje vaša prioriteta.

Več kot četrtina ‒ 26 % ‒ odraslih Američanov priznava, det i zadnjem letu niso prebrali niti ene knjige, ugotavljajo na Pew Research Center. Če ste del te grupper, veste, da se s tem ne morete ravno att berömma, znanost pa vas bo poskušala prepričati, zakaj bi moralo biti branje vaša prioriteta.

Branje znanstvene fantastike spodbuja kreativnost.

Branje znanstvene fantastike spodbuja kreativnost.
Branje znanstvene fantastike spodbuja kreativnost.

V forskning, som utfördes på Univerzi v Torontu, so ugotovili, da so udeleženci, vilka är prebirali znanstveno fantastiko, Mer odprti in kreativni jämfört med sodelujočimi, ki niso prebirali znanstvene fantastike ‒ branje te naj bi pomagalo pri kreativnem razmišljanju!

Ljudje, ki berejo, živijo dlje.

V studier, v kateri je sodelovalo 3 635 personer över 50 år, so znanstveniki ugotovili, da tisti, ki berejo knjige 30 minut dnevno, v povprečju živijo 23 mesecev dlje kot tisti, ki nič ne berejo ali berejo revije. Praksa branja knjig izboljšuje besedišče, veščine razmišljanja in koncentracijo. Branje naj bi vplivalo tudi na empatijo in čustveno inteligenco, ki ljudem pomaga ljudem, da živijo dlje.

Letno lahko preberete 50 knjig.

Letno lahko preberete 50 knjig.
Letno lahko preberete 50 knjig.

Verjetno se vam zdi ofattbar, da bi na teden prebrali eno knjigo, a ni  neizvedljivo, tudi če ste zelo anställda. Manko časa je slab en ursäkt, ki bi ga morali zamenjati za mål, da prebere 50 knjig v letu. Medtem ko ste na malici, čakate na pregled pri zdravniku, se peljete na avtobusu, pač berite, namesto da brskate po telefonu.

Uspešni ljudje so knjižni molji.

Najbolj znani podjetniki na svetu veliko berejo, saj želijo izboljšati svojo personlighet, pridobiti vodstvene kompetence in ustvariti uspešen posel. Če ne veste, kje bi satte igång, preberite kakšno en bok, kjer boste našli en idé.

Med dig sedan 2004

Från år 2004 vi undersöker urbana trender och informerar vår community av följare dagligen om det senaste inom livsstil, resor, stil och produkter som inspirerar med passion. Från 2023 erbjuder vi innehåll på stora globala språk.