När finsmakare pratar om elbilar är den vanliga uppfattningen att Jaguar i detta ögonblick är den som har fastnat i Teslas rumpa och sätter en sorts standard inom elbilsområdet. Därmed är i-Pace-modellen ett bevis på att den "gamla" bilindustrin kan göra det minst lika bra eller till och med bättre än "nördarna" från Silicon Valley.
Za letošnje leto je Jaguar pripravil nekaj malenkostnih posodobitev svojega modela i-Pace, ki je bil prav lani svetovni avto leta. Tokrat gre torej za zajeten nabor tehnoloških posodobitev. Ostalo ostaja praktično nedotaknjeno. 90 kWh baterija zmore do 462 kilometrov dosega, dvoje elektromotorjev pa na cesto spušča 394 konjev. Toliko kar se tiče suhoparnosti okoli tehničnih številk.
Elektrificirani model se zdaj ponaša z ionizacijo zraka v kabini, filtriranjem PM2.5 delcev in je tako “koronsko varen”, ima nadgrajeni sistem za zabavo, ki premore vgrajeno SIM-kartico s prenosnimi zmogljivostmi 4G, brezžičnim polnjenjem in zvočnim sistemom Meridian, ki uporablja kar 16 različnih zvočnikov in ponuja eno najzanimivejših izkušenj poslušanja na trgu.
iPace je zares zanimiv. In primerno je, da ga podjetje vsako leto malenkostno izboljšuje. S tem pa se je Jaguar približal filozofiji Tesle, ki svoja vozila nenehno izboljšuje.
Mer information:
jaguar.si