fbpx

Utloggad: Ikea med bordstablett med smartphoneficka för att få tillbaka bordsskick

Ikein pogrinjek Logged out

Od pojava mobilnih telefonov, še bolj pa pametnih, je bonton za jedilno mizo odpovedal. Ljudje fotografirajo hrano, da se ta medtem ohladi, niti ne vemo kaj jemo, saj imamo oči prilepljene na zaslon, starši pa morajo otroke dobesedno po prstih, da ga odložijo in normalno pojejo obrok ter izvejo, kako je bilo v šoli. Verjetno je pametni telefon tudi za vašo mizo že kdaj zanetil prepir. Zdaj ima Ikea rešitev. Ta bo del kolekcije Sittning, omejene serije izdelkov, ki bo vključevala tudi posebni pogrinjek Logged out z žepkom za pametni telefon.

Običajno desno in levo krožnik na mizi čuvajo vilice, nož in žlica. Zadnja leta bi med pribor mirno uvrstili tudi smartphone, ki pa bi v resnici morali biti v času obeda v žepu. Pa vemo, da temu ni tako. Ikea se je zato odločila ukrepati in to na nenavaden način. S pogrinjkom Loggend out, ki bo del ekskluzivne Sittning kolekcije (2016), ki jo bodo sestavljali pribor, kozarci, vaze, svečniki, prti, ipd. in bo na voljo od septembra 2015 ytterligare.

LÄS MER: Je Ikei res uspel prvi ”brezžični” bungee skok?

Logged out vas vendarle ne iztrga povsem iz krempljev pametnega telefona, ga pa vsaj odložite iz rok.
Logged out vas vendarle ne iztrga povsem iz krempljev pametnega telefona, ga pa vsaj odložite iz rok.

Och vad är posebnost pogrinjka Logged out? Žepek za pametni telefon, ki se nahaja na strani, kjer imamo običajno mesto nož in žlica. Od telefona se tako ne boste dejansko ločili, a Ikea upa, da boste zaradi edinstvenega pogrinjka spet zmožni bolj normalne konverzacije med jedjo, takšne, ki bo vključevala pogovor z gledanjem v obraz sogovornika. Pa brez skrbi, blago žepka je prozorno in se skozenj vidi vsa morebitna obvestila, tako da ne boste prav nič zamudili. Pa je volk sit in koza cela.

Logged out, Ikein pogrinjek, ki za mizo vrača bonton.
Logged out, Ikein pogrinjek, ki za mizo vrača bonton.

Mer information

Mer information:
ikea.com

Med dig sedan 2004

Från år 2004 vi undersöker urbana trender och informerar vår community av följare dagligen om det senaste inom livsstil, resor, stil och produkter som inspirerar med passion. Från 2023 erbjuder vi innehåll på stora globala språk.