Dagen kom då Porsche insåg att 680 hästkrafter i sportsuven Cayenne E-Hybrid är mycket lätt möjligt om vi kombinerar förbränningsmotorns kraft och elektricitet. På sätt och vis har gränserna för bilprestanda åter flyttats till en annan dimension.
Porsche je modelsko serijo Cayenne okronal s priključnima hibridoma kot novima najzmogljivejšima modeloma v paleti. Cayenne Turbo S E-Hybrid och Cayenne Turbo S E Hybrid Coupé črpata sistemsko moč 500 kW (680 KM) iz inteligentne kombinacije štirilitrskega motorja V8 (404 kW/550 KM) in elektromotorja (100 kW/136 KM), ki je integriran v 8 stopenjski menjalnik Tiptronic S.
Že takoj, ko je število vrtljajev višje kot v prostem teku, je na voljo maksimalni sistemski navor 900 Nm. Oba modela pospešita iz mirovanja do 100 km/h v 3,8 sekunde in dosežeta končno hitrost 295 km/h. Tej izjemni zmogljivosti stoji ob boku tudi visoka učinkovitost: modela Cayenne Turbo S E-Hybrid in Turbo S E-Hybrid Coupé lahko do 40 kilometrov prevozita brez lokalnih emisij. Povprečna poraba po kriterijih NEVC znaša 3,9–3,7 l goriva na 100 km ter 19,6–18,7 kWh elektrike na 100 km. Na krovu je vsesplošna povezljivost saj so prav vsi modeli povezani z internetom. In kakopak vsi drugi prestižni sladkorčki. Cene za lepotce se začnejo pri 103.753 evrov.
Galerija slik: Porsche Cayenne E-Hybrid
Mer information:
porsche.si