Rå natur och lyx är inte direkt en vanlig kombination. Men om vi har glamping, varför inte ha den här blandningen även inom bilindustrin? De flesta SUV:ar må se robusta ut, men man ser dem sällan svänga av asfalten istället för in på den privata parkeringen. När det gäller att visa styrka är de på anabola steroider och inte riktiga muskelbilar. Jo, nya Range Rover, skapad i samarbete med Jaguar och vapenföretaget Holland & Holland, är det bästa av två världar.
Lovci na luksuzne avtomobile in divjad pozor! Sezona lova je odprta. Najnovejši Range Rover je namreč najdražja mrcina, ki se je zapeljala iz tovarne Land Rover– kako ne, ko pa bazira na že tako distingviranem modelu Autobiography Black (tudi s podaljšano medosno razdaljo).
Ett fall av prestige, tako ko govorimo o udobju, saj je notranjost opremljena s pravim usnjem– sedeži niso več sedeži, ampak fotelji- furniranim, ročno izdelanim lesom (francoski oreh- za vsak avto je padlo novo drevo), vgravirano kovino (npr. ročice za odpiranje vrat) in ker je pri nastanku poleg Jaguarjeve ekipe svoje ”strelivo” dodal tudi izdelovalec športih pušk Holland & Holland, zato v usnje odet kabinet/predal za hrambo oz. prevažanje pušk v prtljažniku ni presenečenje.
Po tehnični plati pa tako ali tako vemo, da je Land Rover sinonim za prestiž. Letno bodo izdelali vsega 40 primerkov (skupaj 120), kar bo glede na ceno, ki se bo gibala okoli 230 tisoč evrov, kar realna ”naklada”.
LÄS MER: BMW X1 20d xDrive – Suveren na urejenih cestah, kakor tudi izven njih
Čeprav najdemo precej podobnosti z modelom Autobiography Black- npr. prednja sedeža z 18-imi nastavitvami-, pa Holland & Hollanda prepoznamo že na daleč, saj ga od ”brata” ne ločijo samo detajli, kot so značke Holland & Holland na pragovih in zadaj, pač pa tudi edinstven odtenek, distinktivna temno zelena barva och 21-tums fälgar, ki se jim notri pridružuje 10,2-palčni zaslon na hrbtišču prednjih foteljev ter massage in samodejna zložljivost zadnjih sedežev, če naštejemo samo nekatere. Poganja ga bodisi 4,4-litrski dizelski ali 5,0-litrski turbobencinski osemvaljnik in za katerikoli agregat se odločite, si upamo trditi, da z nakupom ne boste ustrelili mimo.
Mer information:
www.landrover.si