Frankfurtski avtosalon je postregel še z eno poslastico, tokrat nam, navadnim smrtnikom, precej bolj dosegljivo. Novi Renault Megane RS je agresivnejši kot kadarkoli in tudi pod pokrovom skriva več kot kadarkoli do zdaj. Eden od najbolj vznemirljivih "hot hatchev" v C segmentu ima od zdaj nov motor, prvič v zgodovino pa je možno izbirati med ročnim ali avtomatskim menjalnikom.
Nya Renault Megane RS predstavlja najbolj športno različico Renaultove limuzine v segmentu C. Velika novost je novi 1,8-litrski turbinski motor, ki nadomešča starega 2-litrskega turbinca. Novi motor zagotavlja 280 konjskih moči, zanj pa si lahko izberemo 6-växlad manuell menjalnik ali 6-stopenjski dvosklopčni avtomatski menjalnik s predstavnimi ročicami ob volanu in možnostjo “startkontroll“. Če si želite še več moči, počakajte do konca prihodnjega leta. Takrat se bo namreč med nas pripeljal še Megane RS v različici Trophy, ki ponuja 300 hästkrafter.
A vendar je treba vso to moč nekako prenesti na cesto, kar je še posebno zahtevno pri avtomobilih, ki so gnani na prednji kolesni par. Zaradi tega Megane RS uvaja fyrhjulsstyrning in bo na voljo z dvema različnima nastavitvama podvozja Cup och sporter. Na izbiro bo 5 voznih profilov, zaradi katerih bo Megana RS precej lažje uporabljati v vsakdanjih razmerah. Ob kopici asistenčnih sistemov bo Megane RS prav soliden vsakodnevni avtomobil. Na ceste bo zapeljal spomladi prihodnje leto, kar pomeni, da se lahko avtomobilskim navdušencem že začnejo cediti sline.
LÄS MER: VEM ÄR SNABBARE? ZOE E-SPORT VS. FORMEL RS 16
Galerija slik: Renault Megane RS
Mer information:
renault.si