fbpx

Detta markerade år 2020 på Twitter

Twitter 2020

När året sakta går mot sitt slut, är det en bra tid att sammanfatta och påminna om de viktigaste nyckelögonblicken under 2020. Ett sätt vi kan göra detta på är att titta på trender på Twitter, som nyligen släppte det som fick mest resonans hos användarna under 2020.

Kot bi lahko pričakovali, je bil år 2020 najbolj “priljubljen” ali osovražen hashtag na tej platformi #COVID19, saj so letos ljudje težko mislili na kaj drugega, kot na pandemijo koronavirusa. Sledi mu ključnik #BlackLivesMatter, ki je bil na Twitterju pogosto viden maja, ko so v ZDA izbruhnili protesti in nemiri zaradi smrti Georgea Floyda, ki je umrl med aretacijo. Tretji najbolj priljubljeni hashtag je bil #StayHome, katerega sporočilo je jasno: ostanite doma, da preprečite širjenje koronavirusa.

Twitter trendi 2020

Donald Trump je bil tisti, o katerem so ljudje v 2020 največ tvitali. Po njem so ljudje najbolj omenjali Joeja Bidena, njegovega nasprotnika na nedavno zaključenih ameriških volitvah in očitno naslednjega predsednika ZDA. Tretji na lestvici je George Floyd, četrti pa Kobe Bryant, slavni košarkar, ki je v začetku leta izgubil življenje v helikopterski nesreči. Peto mesto zaseda Barack Obama, ki je pred kratkim objavil svoje spomine, ki so med drugim tudi ena najbolj priljubljenih knjig na Amazon.

Pri emojijih je najbolj uporabljen tisti, ki pokaže solze veselja, na drugem mestu pa tisti, ki prikazuje jok. Kateri emojiji so bili v 2020 prav tako med bolj priljubljenimi, si lahko ogledate na spodnji sliki.

Emojiji – Twitter – 2020

Obvestilo o smrti igralca Chadwicka Bosemana na njegovem profilu, je bilo leta 2020 največkrat retvitano: kar 3,1-milijonkrat. Sledi video prispevek s profila korejske pop skupine BTS, ki si ga je delilo 1,6 milijona uporabnikov tega družbenega omrežja, tretje mesto pa zaseda video uporabnika Twitterja Jamieja (@gnuman1979), v katerem pokaže, kako se zabava šesti dan karantene v Združenih državah Amerike.

Mer information

twitter.com

Med dig sedan 2004

Från år 2004 vi undersöker urbana trender och informerar vår community av följare dagligen om det senaste inom livsstil, resor, stil och produkter som inspirerar med passion. Från 2023 erbjuder vi innehåll på stora globala språk.