GinzVelo är en velomobil, det vill säga en bilcykel som går lika fort som en bil. Det är en trehjuling med stängd hytt, som förutom förarens kraft även kan drivas av en 500-watts motor i navet på bakhjulet, som drivs av ett 48-watts batteri. Det är barn till uppfinnaren Peter Ginzburg, som själv kallar det ett mänskligt-elektriskt hybridfordon (HEH Vehicle), och han söker kunder genom en Kickstarter-kampanj.
Če vlagatelji nimajo posluha, ga ima gotovo Kickstarter, ki je poln drznih/prodornih idej in drugačnosti željnih kupcev. V to zgodbo sodi tudi velomobil GinzVelo, hibridni tricikel, ki je v kombinaciji s 500-vatnim elektromotorjem, ki se napaja iz litij-polimerske baterije (20 Ah), zmožen kolesarja prevažati z avtomobilsko hitrostjo.
Lezikolo v oklepu oz. školjki, ki deluje, kot bi obglavili jadralno letalo, je uporabno v domala vseh vremenskih razmerah. Namenjeno je enemu potniku, baterija pa ga lahko prepelje od 100 do 150 kilometrov daleč. A to je le domet baterije, dejanski domet je odvisen od njegove fizične pripravljenosti. Je pa treba vedeti, da poganjanje 40-kilogramskega tricikla ni mačji kašelj, zato naj vas prazna baterija nikar ne ujame na klanec. Ob pomoči elektromotorja lahko ”osjeglavi” GinzVelo potuje s hitrostjo do 32 km/h, če ”intervenira” človek, pa se ta lahko povzpne vse do 50 km/h.
LÄS MER: BMW X5 hybrid-SUV kommer att ha endast 3,3 liters bränsleförbrukning och 313 hästar
Če se sprašujete ali lahko aerodinamični GinzVelo uporabljate na kolesarskih stezah ali sodi na ceste, je odgovor sledeč. GinzVelo je ”registriran” kot kolo zato za lastnika veljajo enaka pravila kot za klasične kolesarje. In čeravno se zdi ta tricikel višja znanost, uporablja standardne kolesarske komponente, zato z vzdrževanjem ne boste imeli nič več dela kot s klasičnim dvokolesnikom. Le, če boste kabino polirali. Za prve kupce je på Kickstarter na voljo že za (preračunanih) 2660 evrov.
Mer information:
kickstarter.com