fbpx

Varumärket Cupra presenterar sig: med två koncept och den kraftfulla Leon

Cupra Ateca

I januari meddelade Seat nyheten att Cupra nu är ett oberoende varumärke under deras paraply. Cupra blev därmed ett oberoende sportmärke för sportbilsentusiaster, som kommer att koncentrera sig på sportversioner av befintliga Seat-bilar. Nya modeller under Cupra-etiketten presenterades vid ett speciellt evenemang i Barcelona.

Predstavitev se je dotaknila močnega SUV-ja Seat Atece, konceptne Cupra Ibize, ki se bo zoperstavila Volkswagnu Polo GTI, športnega Leona R ST in povsem tekmovalno Cupro TCR.

Cupra Ateca

Pri Cupri pravijo, da je Cupra Ateca edinstven in tako športen SUV v segmentu in je z vsemi predelavami in dodelavami že zelo blizu vrhunskemu razredu. Najmočnejši križanec v zgodovini znamke Seat ima 2-litrski motor s 300 konjskimi močmi in je povezan z na novo razvitim 7-stopenjskim DSG samodejnim menjalnikom. Prenos je speljan na alla fyra hjulen, kjer je uporabljen sistem, ki se prilagaja površini in voznim razmeram. Sistem spremlja hitrost avtomobila, hitrost posameznega kolesa, položaj volana in vozni slog, nato pa glede na te podatke sistem samodejno dodeli moč tistemu kolesu, ki jo potrebuje. Na ta način pride do maksimalnega izkoristka navora in se optimizira oprijem s cestiščem. Cupra Ateca potrebuje od 0 do 100 km/h 5,4 sekunde in doseže maksimalno hitrost 245 km/h. Na voljo bo izbira voznih profilov, med katerimi seveda ne bo šlo brez gumba za tako imenovani Cupra način vožnje. Ta poskrbi za hitrejšo reakcijo motorja, izboljša zvok motorja in utrdi vzmetenje.

Cupra TCR

Cupra TCR je prvi Cuprin dirkalni avtomobil, ki so ga kadarkoli naredili. Gre pravzaprav za tekmovalnega Seat Leona, ki so mu spremenili znamko in bo tekmoval v TCR-tekmovanjih v sezoni 2018.

Cupra Ibiza Concept

O konceptni Cupra Ibiza ni točnih podatkov, a lahko sklepamo, da jo bo poganjal isti motor, kot poganja Volkswagna Polo GTI. Po vsej verjetnosti bo to 2-litrski TSI-motor z 200 konjskimi močmi in 320 Nm navora. Pogon bo imela na prednji kolesni par, prek 6-stopenjskega samodejnega menjalnika z dvojno sklopko. Glede na to, da bo VW Polo GTI dobil še ročni 6-stopenjski menjalnik, lahko kaj takega pričakujemo tudi pri Cuprini Ibizi. S strani dizajna ima koncept bolj agresiven športni videz. Na zadku ima opazen spojler in dvojne zaključke izpušnih cevi. Po avtomobilu je veliko bronaste barve, ki poudari nove logotipe in barvno shemo znamke Cupra. Notranjost je prenesena s standardne Ibize s to razliko, da imamo v športni Cupri posnetek karbonskih vlaken, na volanu in sedežih pa alcantaro.

Seat Leon Cupra R ST

Medtem ko sta Ibiza in Arona v izvedbi Cupra še koncepta in bo treba na njiju še malo počakati, se bo v Ženevi predstavil najmočnejši med Seatovimi karavani Leon Cupra R ST. Tokrat še pod znamko Seat, v prihodnje pa po vsej verjetnosti že pod oznako Cupra. Karavanski Leon Cupra R bo imel 300 konjskih moči, štirikolesni pogon in velik prtljažni prostor za vse, kar potrebuje vaša športno naravnana družina. Kot vse Cupre bo imel tudi Leon bronaste dodatke zunaj in znotraj avtomobila, aerodinamične dodatke från kolfiber, športne zavore in zapeljiv zvok iz izpušne cevi. Govori se tudi o Cupri s 335 konjskimi močmi, a so vse to za zdaj žal res samo govorice.

Mer information

Mer information:
seat.si

Med dig sedan 2004

Från år 2004 vi undersöker urbana trender och informerar vår community av följare dagligen om det senaste inom livsstil, resor, stil och produkter som inspirerar med passion. Från 2023 erbjuder vi innehåll på stora globala språk.