Suženjstvo v svoji tradicionalni obliki je že dolgo časa izkoreninjeno. Kljub temu pa so se v modernem svetu pojavile nove oblike suženjstva, na obstoj katerih se na žalost premalo opozarja.
Kampanja, ki jo je spodbudila fundacija Thomson Reuters, želi vzbuditi zavedanje o temni plati široke potrošnje. Superge iz usnja, semiša in mrežice, ki so bile izdelane posebej za potrebe te akcije, razkrivajo grozovita dejstva o moderni obliki suženjstva in prisilnem delu.
Fundacija je skupaj z oglaševalsko agencijo TBWA in vplivnežem Jacquesom Sladeom ustvarila videoposnetek z naslovom “The Real Price of Sneakers” (“Prava cena superg”). Ta razkriva globlji pomen superg, ki jih lahko kupimo v različnih trgovinah po svetu.
Sprva smo lahko priča prikazu preprostega para copat, ki pa v sebi skriva veliko več. Podrobnejši pogled nanj razkriva številna dejstva o modernem suženjstvu. Listek s ceno ne prikazuje cene modela obutve, pač pa ceno sužnja, ki je 90 ameriških dolarjev oziroma 77 evrov. Superge sov škatli, na kateri se namesto napisa “handmade” (“ročno izdelano”) nahaja napis “slavemade” (“izdelali sužnji”). Ob tem so na njih natisnjena številna dejstva o moderni obliki suženjstva, kot je na primer to, da ljudi na ta način izkoriščajo v kar 161 državah po svetu. Če želite izvedeti še več informacij, si oglejte zgornji video in spodnjo galerijo.
Galerija – Te superge razkrivajo dejstva o modernem suženjstvu
Več informacij:
trust.org