fbpx

Terraplanter: hidroponski lonec, s katerim lahko gojite rastline v zaprtih prostorih brez zemlje

Terraplanter je bil zasnovan za vse urbane ljudi, ki cenijo rastline, vendar ne želijo vzdrževanja in nereda, povezanega z gojenjem rastlin v zaprtih prostorih.

Lonček Terraplanter je narejen iz trdnega, a poroznega keramičnega materiala, deluje pa kot “vodna banka”, ki omogoča, da voda počasi pronica skozenj, kar rastlini omogoča, da raste na površini lončka.

Terraplanter je delo industrijskega oblikovalca in navdušenca nad rastlinami, Erana Zarhija, ter njegovega partnerja, eko podjetnika Elada Burka. “Nad naravo sem navdušen že od otroštva,” pravi Zarhi. “S tem projektom sem lahko tako združil svojo strast do rastlin in strokovno znanje na področju oblikovanja ter ustvaril izdelek, ki ga lahko s ponosom delim s prijatelji, družino in zdaj tudi s svetom.”

Zasnovo je nadihnila narava in način, kako rastline rastejo v deževnih gozdovih ter drugih vlažnih okoljih. Tam so namreč korenine izpostavljene, torej so nad zemljo, in se oprimejo vlažne strukture s stalnim dostopom do vode in zraka. Tako na Terraplanterju kar 1.400 celic z mikroteksturirano površino zagotavlja oprijem korenin, ki rastejo na površini lonca.

“Naša vizija, da vzpostavimo sodelovanje med oblikovanjem in naravo, je bila s Terraplanterjem izpolnjena,” pojasnjuje oblikovalska ekipa. “Kot lonec, ki je obrnjen od znotraj nazven, uporabniku omogoča, da opazuje postopek rasti raslin na površini: od semen, korenin, ki se oprimejo in rastejo, medtem ko iščejo vodo, listja, ki sega proti svetlobi in seveda do čudovitih cvetov.”

Terraplanter (Foto: IG Terraplanter)
Terraplanter (Foto: IG Terraplanter)

Terraplanter je na voljo na Kickstarterju po “early-bird” ceni okoli 54 evrov, lonce Terraplanter pa naj bi dobavili letos oktobra.

Galerija: Terraplanter

Dodatne Informacije

Več informacij:
terraplanter.com
kickstarter.com

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.