KMG Torres EVX je vroča roba na trgu električnih avtomobilov, in to z razlogom – ponuja tri ključne adute, ki jih težko prezrete: milijon kilometrov garancije na baterijo, sedemletno tovarniško garancijo in ceno, ki z upoštevano subvencijo znaša le 29.900 evrov. Dodajte k temu še impresivnih 839 litrov prtljažnega prostora in zunanji videz pravcate terenske zverine, in vprašanje se samo postavi: ali je vreden svojega denarja? Da bi našli odgovor, smo ga popeljali na več kot 1100 kilometrov dolgo testno vožnjo. Poglejmo, kaj smo odkrili.
Zgodba se začne z znamko SsangYong, ki jo je KMG pred časom prevzel. SsangYong je bil znan po trdoživih, a estetsko pogosto spornih avtomobilih, ki so si kljub temu našli svojo bazo zvestih kupcev. Pri KMG pa so ubrali novo strategijo: izdelovati trajne avtomobile, ki so funkcionalni, cenovno dostopni in predstavljajo korejske vrednote – kakovost, uporabnost in pošteno ceno. Vizija podjetja je jasna: če v Koreji zmagujeta Hyundai in Kia, je vsekakor prostor še za tretjo znamko, ki oživlja stare korenine. Prvi rezultat te filozofije je prav Torres EVX, električni SUV, ki obljublja veliko – morda celo več, kot lahko na prvi pogled verjamemo. Se bodo te obljube obdržale na cesti? Čas je, da to preverimo.
Video test: Test KMG Torres EVX 2024
Oblikovanje zunanjosti: korejski klenec s kančkom znanih navdihov
Če Torresu kaj ne moremo očitati, je to pomanjkanja domišljije pri reinterpretaciji znanih oblikovalskih potez. KMG je uspel ustvariti vozilo, ki kljub jasnim vplivom ostaja edinstveno in s svojim lastnim podpisom. S svojo dolžino 4,7 metra se Torres EVX uvršča med večje električne SUV-je, neposredno ob boku modeloma Volkswagen ID.4 in Škoda Enyaq. A v primerjavi s tema dvema deluje precej bolj robustno in kot “pravi terenec”, kar mu daje dodatno težo – tako dobesedno kot simbolično. A le v videzu. Avto je načeloma glede na dimenzije izjemno lahek in tehta le 1915 kilogramov. V zadku pa se skriva 839 litrov prtljažnega prostora.
Na sprednjem delu je čutiti pridih Jeepovih novejših modelov, zadnje luči pa bi zlahka pripisali prejšnji generaciji Range Roverja. Kljub temu Torres EVX ohranja svojo samozavestno držo, saj tudi v osnovni opremi – kot tista na slikah – ne deluje ceneno. Platišča so sicer “le” 18-palčna, a prav zaradi tega SUV izžareva pravi terenski značaj. Bočna silhueta doda pridih dinamike in avtomobilu zagotovi opazno prezenco na cesti. Če bi moral izbirati najlepši del vozila, bi bil to vsekakor sprednji del, ki najbolj prepriča z izrazito samozavestjo.
Posebno pohvalo si zasluži oblikovalska filozofija “Powered by Toughness”, ki stavi na trajnost. Klenost SUV-jev, kot je Torres, pomeni, da se oblikovno starajo počasneje kot drugi segmenti. KMG oblikovalci so očitno želeli ustvariti dizajn, ki se bo obdržal kljub hitrim modnim muham avtomobilske industrije. Morda je prav ta zadržanost pri uporabi trendov tisto, kar daje Torresu značaj. Še ena zanimiva podrobnost: vozilo skorajda nima izpostavljenih značk znamke, kar dodatno poudarja zgodbo o samosvojem oblikovanju.
Edina stvar, ki nekoliko zmoti, je “pokrov” na zadku, ki daje lažen vtis, da skriva rezervno kolo. V resnici nima nobene uporabne funkcije. Škoda, saj bi ga lahko izkoristili kot priročen prostor za polnilne kable ali kak drug uporaben dodatek.
Ocena zunanjosti: 9/10
Oblikovanje notranjosti: prijetno, praktično, a brez velikih presenečenj
Pri oceni notranjosti KMG Torres EVX moramo izhajati iz dejstva, da gre za avtomobil z osnovno ceno pod 30.000 evri. Zato je notranjost treba presojati s kančkom miline in zavedanjem, da gre za globalno vozilo, ki mora zadovoljiti zelo raznolike trge in standarde. To pomeni, da je v notranjosti precej trde plastike, ki se ne zdi najbolj prestižna. A kljub temu, zahvaljujoč današnjim nizkim pričakovanjem v tej cenovni kategoriji, je celotna izkušnja več kot sprejemljiva.
V več kot 1.000 prevoženih kilometrih nas plastika ni motila, niti nismo pogrešali večjih dodatkov. Vozilo jasno odraža svoj namen – praktičnost in cenovno dostopnost. Kabina je zasnovana z mislijo na družinsko uporabnost in z nekaj modernimi pridihi, kot sta dva lebdeča zaslona, ki spominjata na tiste iz premijskih znamk. Edina stvar, ki je sprva zmotila, je nekoliko “kamionski” videz volana. A po nekaj kilometrih smo se nanj navadili, funkcionalnost pa izstopa, ko se enkrat spoznate z gumbi.
Vstopna oprema Explore vključuje sedeže iz tkanine, ki so prijetni na otip in obetajo trajno kakovost. Oblikovno notranjost najbolje opišemo kot simpatično – brez razkošja, a funkcionalno. Ena posebnost je odsotnost klasičnih stikal; večina funkcij se upravlja preko zaslona na dotik, kar deluje modernistično, čeprav bi si kdo želel nekaj bolj tradicionalnih gumbov za hitrejši dostop.
Praktičnost je v Torresu EVX na zelo visoki ravni. Odlagalnih površin je več kot dovolj, vključno z domiselnimi prostori za telefone in velikim predalom v sredinski konzoli. Na voljo je tudi več USB-C priključkov, kar je priročno za vse potnike. Dodatek 12V vtiča tako v prtljažniku kot v potniški kabini je še ena prijetna funkcionalnost. Prostorsko je avtomobil prava uspešnica – zadnja klop je neverjetno prostorna, prtljažni prostor pa z dodatnimi predali pod talno ploščo ponuja kar 839 litrov prostora. Edino, kar nas je razočaralo, je odsotnost sprednjega prtljažnika (t.i. frunk), saj je to mesto namenjeno elektromotorju.
Torres EVX je praktičen in prostoren družinski avtomobil, a notranjost bi z nekaj izboljšavami plastike pridobila bolj prestižen videz. Plastika, čeprav funkcionalna, bi ob dolgotrajni uporabi lahko kazala znake obrabe, zato bi jo bilo smiselno zaščititi z dodatno folijo. Sicer pa notranjost dobro sledi filozofiji avtomobila – uporabnost in dostopnost brez odvečnega blišča.
Ocena notranjosti: 7,5 /10
Infomatičen sistem električnega avtomobila: pokrije osnovo, a ne ponudi povezljivosti
V svetu električnih avtomobilov je prilagojen infotainment ključnega pomena. Mora biti vaša desna roka, ko načrtujete poti, polnilnice in vse ostalo. Pri Torresu EVX pa se zdi, kot da so pri KMG to vlogo prepustili vam. Sistem ponuja osnovo – in to mislimo dobesedno. Načrtovanje poti s pomočjo vgrajenega sistema je surovo, vgrajeni seznam polnilnic pa tako neuporaben, da je kot bi vam navigacija svetovala: “Poišči polnilnico, prijatelj, ker jaz tega ne bom naredila.” Rešitev? Google Maps preko Apple CarPlay ali Android Auto, seveda s kablom. Brezžična povezljivost? Sanje. Čeprav Google Maps že ponuja možnost nastavitve tipa avtomobila in prenastavitev v električni avto za pametno načrtovanje polnjenja, bo ta funkcija v prihodnosti še pametnejša – morda celo pametnejša od vas, ko ste na poti na sestanek in iščete najbližjo polnilnico. A KMG se tega očitno zaveda, zato je pustil stvari na osnovni ravni. Resnično tudi sam verjamem, da bo to boje počel Google od vseh ostalih. Tudi zavoljo tega, da razvija “infomatični” sistem za Volvo in Renault ter nekatere druge in ve kaj potrebujejo vozniki EV.
Ni povezljivosti, ni težav, mar ne? Posodobitve sistema potekajo “analogno” – bodisi na servisu preko USB ključka, bodisi, če imate smisel za tehnologijo, kar sami. Avtomobil nima aplikacije za pametni telefon in prav tako se ne bo sam posodabljal po internetu. To pomeni v prenesenem pomenu, da ne boste mogli na daljavo ogreti sedežev, ali notranjosti. Ter preveriti stanja baterije. Kakor se to sliši slabo, je v praksi relativno redko v uporabi. Vseeno! Leta 2025 človek pričakuje, da bo lahko s telefonom našel, kje je parkiral avtomobil, ga ogrel, ali preveril stanje baterije.
Potem je tu še “veseli” svet opozoril. Sistem za zbranost voznika (“Coffee Break”) se oglasi že po nekaj minutah vožnje, čeprav si v resnici želite kavo šele, ko prevozite nekaj sto kilometrov. Opozorilo na prekoračitev hitrosti? Glasno, ponavljajoče in tako živčno, da bi vas Jeremy Clarkson ob njem zagotovo poslal v pub na pint piva. Sicer se ga da delno utišati, a le do naslednjega zagona. Tudi sicer je Torres EVX izjemno “zgovoren” – od glasbenega pozdrava ob zagonu, do prijetnih audio sporočil ob priklopu na polnilnico. Za tiste, ki imate radi tišino, to ni vaš avto.
Zvok avdio sistema je nekje med povprečnim in sprejemljivim. Audiofili boste, milo rečeno, razočarani, a za ceno avtomobila boste očitno morali poslušati svoje najljubše pesmi z nekaj kompromisi. Sistem za polnjenje baterije pa ponuja nekaj svetlih trenutkov – urnik polnjenja je enostaven za nastavitev, moč polnjenja se lahko omeji na 6 kW, kar vam bo pomagalo pri nižjih stroških za omrežnino. Na žalost ni možnosti še nižjih nastavitev, kar bi bilo blagodejno tudi za baterijo.
Skratka, infotainment sistem KMG Torres EVX je “v redu”, če ste ljubitelj preprostosti in imate dostop do zunanjih rešitev. Načrtovanje poti in upravljanje baterije delujeta, a brez čarobnega dotika, ki bi ga pričakovali leta 2025. Veliko prostora za izboljšave, še več prostora za vaše prilagoditve. A hkrati je ta enostavnost lahko tudi prednost in “možnost” za izboljšave v prihodnje.
Na področju asistenčnih sistemov, kot so radarski tempomat, lane assist in pilot assist, se KMG Torres EVX uvršča v povprečje testiranih avtomobilov. Radarski tempomat, čeprav ni prediktiven, deluje nemoteče in ponuja različne nastavitve za prilagoditev delovanja. Lane assist je nekoliko agresiven in zahteva nekaj prilagajanja, medtem ko pilot assist “zanimivo” pogosto posega v smer vožnje, kar lahko sprva deluje nenavadno, a se sčasoma navadite. Vse sisteme smo med testom uporabljali neprekinjeno, tako na avtocestah kot na regionalnih cestah. Čeprav sistemom morda manjka tiste premijske finese, ki jih najdemo pri dražjih avtomobilih, delujejo zanesljivo in brez neprijetnih presenečenj – kar je pri asistenčnih sistemih vsekakor pomembno.
Ocena infomatičnega sistema: 6,5/10
Asistenčni sistemi: 6,5/10
Električni avto: v mejah znanega, z zdravim razumom
Začnimo pri osnovah! KMG Torres EVX poganja elektromotor, ki moč 152 kW (207 KM) pošilja na sprednji kolesi. Ta zmore takojšnje 339 Nm navora, zaradi česar je avtomobil prijetno odziven in presenetljivo poskočen. Od 0 do 100 km/h pospeši v spodobnih 8,1 sekunde, najvišja hitrost pa znaša 175 km/h. Ravno prav za družinske izlete, vožnjo po prehitevalnem pasu in za tiste trenutke, ko želite ostati korak pred voznikom za seboj – dobesedno in figurativno. Motorju in pogonu ni mogoče očitati veliko; odzivnost in možnosti nastavitev (Eco, Comfort, Sport) dobro pokažejo prilagodljivost električnega sklopa.
Kar nekoliko razočara, pa je odsotnost štirikolesnega pogona. Za avtomobil, ki z zunanjostjo kliče po avanturah na neurejenih terenih, je to res čudna odločitev. Tako robusten videz, brez možnosti 4×4? To je, kot bi vam obljubili pustolovski film, nato pa dobili romantično komedijo. Takšna različica bi Torres EVX takoj postavila na vrh izbire med električnimi SUV-ji, a za zdaj ostaja le klen terenec z dvokolesnim pogonom.
Polnjenje in baterija; presenetljivo konstantno
Avtomobil se polni z največjo hitrostjo 120 kW, kar v letu 2024 ni ravno navdušujoče – še posebej ne pri 72 kWh neto kapaciteti baterije. Toda presenečenje! Polnilna krivulja Torres EVX je presenetljivo dobra. Kljub nižji maksimalni moči polnjenja je ta zelo konstantna, in avtomobil napolni baterijo od 9 % do 80 % v zgolj 36 minutah (pri temperaturi 8 °C – ponovljeno 2x – realni test polnjenja). Do 50 % polnjenja ohranja moč nad 105 kW, kar je več, kot uspe marsikateremu avtomobilu z zmogljivejšo specifikacijo na papirju. Rezultat? Dobra volja in manj čakanja na polnilnicah. Oziroma soliden rezultat.
Baterija BYD Blade, nameščena v Torres EVX, je znana po varnosti in vzdržljivosti. Da je to res, priča tudi impresivna garancija – 70 % kapacitete baterije po 1.000.000 prevoženih kilometrih ali 10 letih. Jasno je, da so se pri KMG osredotočili na trajnost, čeprav so morali zaradi tega žrtvovati del zmogljivosti polnjenja v “vrhu” kapacitete baterije, da bi zmanjšali pregrevanje. Sklepam, da tudi zato ni takšne “maksimalne” zmožnosti polnjenja.
Poraba energije: presenečenje na prehitevalnem pasu
Na našem 1.100 kilometrov dolgem testu, ki je vključeval približno 80 % avtocestne vožnje, 5 % mestnega prometa in 15 % regionalnih cest, je bila povprečna poraba 23,6 kWh na 100 km. Na avtocestah, kjer smo vozili med 120 in 150 km/h, je Torres EVX dokazal, da je kos nalogi, čeprav nima DNK (aerodinamika) za varčevanje z energijo. Pri takšnem slogu vožnje – brez “polžjih navad” – so rezultati solidni. Pri bolj običajni uporabi in nekoliko višjih temperaturah pričakujemo porabo okoli 21,5 kWh na 100 km, kar je za velik, robusten SUV več kot sprejemljivo. Oziroma bolje od nekaterih “vročih” manjših električnih avtomobilov.
Naš test je bil izveden v temperaturah od 0 do 11 °C, kar pomeni, da smo uporabljali gretje v kabini. Poleg tega smo baterijo namenoma vozili do skoraj praznega stanja pred polnjenjem, saj takšen pristop odseva realno uporabo avtomobila na dolgih potovanjih. Torej, avtomobil smo res testirali, kot bi vozili običajen avto in ne električnega.
Nekako logika zdravega razuma. KMG Torres EVX ne prehiteva industrijskih trendov, vendar se drži preverjenih osnov in pri tem uspešno ohranja ravnovesje med zmogljivostjo in ekonomičnostjo. Z nekaj izboljšavami – predvsem z dodatkom štirikolesnega pogona – bi bil resnično vsestranski igralec v segmentu električnih SUV-jev. Mogoče to pri KGM še hranijo za nadgradnje modela.
Električni avto: 8,5/10
Polnjenje: 6/10
Poraba: 7,5 /10
Vozne lastnosti: brez presenečenj, a tudi brez presežkov
KMG Torres EVX ne obljublja športnega vznemirjenja ali adrenalinske vožnje, a to tudi ni njegov namen. Namesto tega ponuja uravnoteženo in zanesljivo vozno izkušnjo, ki v nekaterih pogledih celo presega pričakovanja za SUV te velikosti. Električni pogon in nizko težišče ustvarjata občutek stabilnosti, ki ga primerljivi avtomobili z motorji na notranje izgorevanje pogosto ne morejo doseči. Tudi zaradi razporeditve teže, ki je bolj idealna. Med ovinki je nagibanje minimalno, podvozje pa učinkovito duši udarce in zvoke, kar vožnjo naredi udobno in manj stresno. Hkrati je podvozje tiho, brez “nekakovostnih” zvokov.
Kljub svoji velikosti in robustnemu videzu Torres EVX preseneča z občutkom lahkotnosti. Z maso nekaj čez 1.900 kilogramov je relativno lahek za svoj razred, kar pozitivno vpliva na vodljivost. Nekateri deli avtomobila so celo neverjetno lahki – na primer rolo prtljažnega prostora, ki tehta manj kot kilogram. Volan je sicer nekoliko prevelik in ne posreduje veliko povratnih informacij s ceste, a to ne zmanjša užitka pri vožnji, saj ostaja zadosti natančen in enostaven za uporabo. Le videz terja nekaj prilagajanja.
Električni avtomobili pogosto navdušijo s svojo predvidljivostjo in visokimi pragi zdrsov, Torres EVX ni izjema. Največji izziv pri teh vozilih je iskanje meje oprijema, saj je točka zdrsa postavljena zelo visoko – pri tem avtomobilu tako visoko, da je na testu nismo dosegli. To govori o odlični zasnovi podvozja in varne vozne dinamike, ki vozniku vlivata zaupanje. Torres je trdno zasidran na cesti, kar v praksi pomeni, da se med vožnjo počutite varne in samozavestne, brez nepotrebnega strahu, da bi avtomobil izgubil nadzor.
Terenske sposobnosti so boljše od pričakovanega
Z 17 centimetri oddaljenosti od tal Torres EVX dokazuje, da zmore več kot le mestno vožnjo. Na makadamu se obnaša samozavestno in obljublja zmogljivosti, ki presegajo osnovne terenske zahteve. Podvozje rata prijetno terensko in avtomobilu je na takšnem terenu zelo domače. Za izlete na planinske poti in makadamske ceste je več kot primeren. Res je, da mu manjka štirikolesni pogon, kar bi ga spremenilo v pravega terenskega električnega prvaka, vendar za večino družinskih avantur ta pomanjkljivost ne bo opazna. Brez težav se boste podali na vikend izlete na Veliko planino ali po urejenih gorskih cestah, kjer Torres preseže pričakovanja.
Torres EVX ni športni avtomobil, niti to ne poskuša biti. Namesto tega ponuja vozne lastnosti, ki so prilagojene varnosti, udobju in praktičnosti. Je suveren na cesti in presenetljivo sposoben na makadamu, zaradi česar se uvršča med bolj uravnotežene električne SUV-je v svojem cenovnem razredu. Če iščete vozilo, ki ponuja preprosto, predvidljivo in zanesljivo vožnjo, je Torres EVX brez dvoma prava izbira. A če hrepenite po športnem značaju ali ekstremnih terenskih sposobnostih, boste morda morali pogledati drugam.
Vozne lastnosti: 7,5 /10
Kakovost izdelave & kakovost med testom
Ko smo KMG Torres EVX prevzeli za test, je imel na števcu 6800 prevoženih kilometrov – dovolj, da lahko ocenimo kakovost izdelave in odpornost proti obrabi. Prvi vtis? Na zunaj je bil avtomobil v solidnem stanju, brez večjih znakov obrabe. Edina izjema so bile drobne praskice na plastiki v prtljažnem prostoru, kar je pričakovano pri družinskem SUV-ju. Čeprav nič resnega, pa avtomobil ob natančnejšem pregledu pokaže nekatere pomanjkljivosti, ki razkrivajo, da njegova kakovost izdelave ni povsem v skladu z evropskimi standardi.
Pri natančnem pregledu zunanjosti smo opazili nekaj nedoslednosti v sestavi karoserije. Reže med paneli niso bile enakomerno poravnane, kar je še posebej opazno ob robovih vrat in blatnikov. Poleg tega je bil nanos laka na nekaterih mestih manj natančen, z rahlim prelivanjem čez robove. To so sicer vizualne malenkosti, a za kupce, ki cenijo detajle, bi bile lahko moteče.
Na področju notranjosti je avtomobil ohranil svojo funkcionalnost brez večjih znakov obrabe. Edina neprijetnost so bili brisalci, ki so po zgolj 7000 kilometrih kazali znake iztrošenosti – precej zgodaj za avtomobil, ki naj bi obljubljal dolgotrajno zanesljivost. Podvozje je ob pregledu navdušilo s solidno izdelavo brez znakov rje, le nekaj drobnih malenkosti je kazalo na stik z vremenskimi vplivi.
Med testom, ki je trajal več dni in obsegal različne vremenske in cestne razmere, je Torres EVX prestal preizkušnje brez večjih težav. Vozilo je delovalo stabilno in brez okvar, z eno izjemo – po štirih urah neprekinjene vožnje je Apple CarPlay prenehal delovati. A ta težava se je naslednji dan sama odpravila, brez potrebe po dodatnem posegu. Težava je verjetno povezana s programsko opremo in ne s strojno opremo avtomobila.
Kakovost izdelave KMG Torres EVX je mešanica solidnega in povprečnega. Zunanjost razkriva nekaj pomanjkljivosti v natančnosti izdelave, notranjost in podvozje pa kažeta večjo trpežnost. Testna izkušnja je bila večinoma brezhibna, le občasne drobne težave, kot so brisalci in Apple CarPlay, opozarjajo na nekaj prostora za izboljšave. Če ste pripravljeni spregledati nekaj manjših napak, Torres EVX nudi zanesljivo vozilo za svojo ceno – a prefinjenost, značilna za evropske izdelke, še ni povsem dosežena.
Kakovost izdelave: 7/10
Vrednost glede na ceno: težko ponudiš več za ta denar
KMG Torres EVX je v svojem cenovnem razredu težko premagljiv. Z začetno ceno pod 29.900 evrov z odšteto subvencijo (ali zgolj 24.000 evrov za podjetja ob odbitku DDV) ponuja prostoren električni SUV z dovolj veliko baterijo in obilico uporabne opreme, kot so radarski tempomat, sistem za ohranjanje voznega pasu, samodejne luči in vzvratna k amera. S 7-letno tovarniško garancijo in kar 10-letno ali milijon kilometrov garancijo na baterijo je idealna izbira za družine in taksi službe. Glede na svoje zmogljivosti, opremo in nizke stroške je Torres EVX izjemna vrednost za denar.
Vrednost glede na ceno: 9/10
Zaključna splošna ocena in vtis: Zelo priporočljivo
KMG Torres EVX je avtomobil, ki se drži preizkušene formule – ponuditi največ za najmanj denarja. Ampak, če smo iskreni, ima tudi svojo ahilovo peto. Največja med njimi je nepovezljivost. Leta 2024 je “Over-the-Air Updates” že skoraj religija v svetu avtomobilizma, pri Torresu pa te funkcije ni. Ali bo to povprečnega uporabnika zmotilo? Verjetno ne, razen če spadate med tiste, ki radi pritisnete gumb in upate, da se avto čudežno nauči novih trikov, kot je recimo parkiranje brez vozniškega dovoljenja. Tudi ogrevanja sedežev v osnovni različici ni – kar pomeni, da vas bo pozimi grela samo moč elektromotorja in morda vaš optimizem.
Zdaj pa k svetlejši plati zgodbe. Čeprav so plastike v notranjosti cenene, osnovna različica Explore prepriča z obilico opreme in funkcionalnosti. Radar, lane assist, vzvratna kamera – vse je vključeno, brez skritih doplačil. In to za ceno, ki vam ne bo pokvarila razpoloženja, tudi če ob nakupu vzamete še komplet zimskih gum. Ta različica je po našem mnenju najbolj priporočljiva. Če pa se odločite za dražje različice, dobite enake materiale (beri plastiko), a tudi višja pričakovanja, ki jih Torres ne vedno izpolni, postanejo pa del dražjega paketa.
Torres EVX na cesti prepriča z zanesljivostjo, a njegov največji adut je vrednost. Za slabih 30.000 evrov ponuja prostornost, uporabnost in garancije, ki bodo trajale dlje kot povprečna ljubezenska zveza. Če ste podjetje, pa vas bo še bolj razveselila možnost odbitka DDV – 24.000 evrov za SUV te velikosti je pravzaprav absurdno nizko. (beri. nesramno)
Kar pa je še pomembno, Torres bi moral na NCAP testih doseči 5 zvezdic. Zakaj smo tako prepričani? KMG se zadnje čase trudi izstopati iz sence “nizkocenovnikov”, pri čemer na varnosti ne varčujejo. Nekaj njihovih avtomobilov je v zadnjem času je dobilo 5 zvezdic. Če pa bo rezultat slabši, bomo oceno ustrezno znižali. Zdaj pa pridemo do zaključka: 9/10, ker je Torres EVX za svojo ceno čudež, ki se ga ne da prezreti – tudi če vam njegova nepovezljivost v letu 2024 deluje kot klic iz preteklosti. Vrzite jo enostavno pragmatično čez ramo.
Skupno število doseženih točk: 75 točk / 100 točk
Zaključek: Torej, KMG Torres EVX je kot tisti prijatelj, ki morda ne nosi najdražjih oblek, a vedno prinese pivo na zabavo in je prvi, ki vam pomaga seliti kavč v tretje nadstropje brez dvigala. Ni popoln – plastika v notranjosti bi si zaslužila manj posmeha, Apple CarPlay ima slab dan pogosteje kot vi, in 4×4 pogona ni na vidiku. A za ceno pod 30.000 evrov? Dobiš električnega SUV-ja, ki te ne bo pustil na cedilu, še dolgo po tem, ko bodo drugi obupali. Če iščete avtomobil, ki zna razmišljati s kmečko logiko in se drži svojega terena, potem ste ga našli. Preprosto povedano: zdrava pamet na štirih kolesih.
LEAS – Lastniki električnih avtomobilov Slovenije
Si nov lastnik električnega avtomobila?! Te e – mobilnost mika ali le zanima? Razmišljate o nakupu novega električnega avtomobila? Potem se pridruži FB skupini LEAS in prebiraj ter deli informacije o e-mobilnosti. Skupaj ustvarjamo največjo skupnost lastnikov električnih avtomobilov!
PRIDRUŽI SE SKUPNOSTI NA FACEBOOK