fbpx

Ti astrološki znaki se ne znajo spogledovati!

Niso vsi mojstri zapeljevanja

Foto: Barbara Ribeiro/Pexels

Spogledovanje je umetnost, ki je nekatera astrološka znamenja nikakor ne morejo osvojiti!

Se morda spomnite epizode iz serije Prijatelji, v kateri se Ross poskuša spogledovati z dostavljalko pice in to počne tako neuspešno, da že kar boli? Ti astrološki znaki naj bi bili po mnenju astrologov prav tako precej nerodni, ko gre za “nedolžno flirtanje”. Se strinjate?

via GIPHY

Oven

Oven ne mara prefinjenega branja med vrsticami. Všeč so mu jasna sporočila, na spogledovanje pa gleda kot na izgubo časa. Namesto tega rad razkrije vse svoje karte in upa, da druga oseba čuti enako. Če temu ni tako, bo oven preprosto šel naprej in v koketiranje ne bo vložil veliko energije.

Kozorog

Kozorogi so samozavestni, ambiciozni in usmerjeni v cilje – vsaj kar zadeva njihovo kariero. V ljubezenskem življenju pa je to videti nekoliko drugače. Ljudje, rojeni v znamenju kozoroga, nimajo časa za nepomembno spogledovanje ter sladke pogovore. Raje imajo resno zvezo in želijo, da ljudje, s katerimi zmenkujejo, to takoj prepoznajo. V sebi nimajo veliko romantike, toda z njimi vsaj vedno veš, pri čem si!

via GIPHY

Dvojčka

Dvojčki niso tako spretni govorci. Pravzaprav se sploh ne znajo spogledovati. Manjka jim odločnosti in “pametnega spogledovanja”. Dvojčki so med pogovori včasih tako okorni, da jih sploh ne razumete. Je pa to tudi strategija, ki včasih deluje. Pravzaprav je to tisto, kar dela to astrološko znamenje tako ljubko!

Ribi

Ribe so zelo sramežljive in vase zaprte. Največkrat se niti ne zavedajo, da se nekdo poskuša spogledovati z njimi. Poleg tega je to astrološko znamenje običajno preveč zamišljeno, da bi se sprostilo in se z nekom začelo pogovarjati. Ribe se morajo več družiti in poslušati svojo intuicijo – šele potem lahko naletijo na pravo osebo.

via GIPHY

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.