fbpx

Toyota GR Corolla: vrnitev odpisanih s 300 konji

Toyota GR Corolla 2022

Foto: Toyota

Toyota GR Corolla je vsekakor nakup, ki zanima tudi zbiratelje, saj takšnih avtomobilskih modelov v prihodnje ne bo veliko. Tudi zato nas veseli, da vsake toliko doživimo predstavitev odpisanih - tistih, ki jih še vedno poganjajo dinozavri.

Toyota GR Corolla se je res dolgo napovedovala, vse od predstavitve GR Yarisa , ki je takoj dosegel kulten status.

Tokrat je pod pokrovom “identični” 1,6-litrski trivaljni motor s turbopolnilnikom G16E-GTS z močjo 300 konjskih moči (224 kilovatov) pri 6.500 vrtljajih na minuto in navorom 370 njutonmetrov (370 njutonmetrov) od 3.000 do 5.500 vrt/min. Moč se prenaša prek šeststopenjskega ročnega menjalnika s funkcijo prilagajanja vrtljajev. Sistem štirikolesnega pogona GR-Four ima izbirne nastavitve razdelitve navora 60-40, 50-50 in 30-70 spredaj in zadaj, odvisno od voznikovih želja. Vse točno tako kot smo to videli pri Yaris GR.


Toyotina predstavitev ne ponuja nobenih ocen zmogljivosti, zato ne vemo, kako hitro GR Corolla doseže 100 km/h ali kakšna je njena najvišja hitrost. V osnovi pa imamo podatke isto gnanje Toyota GR Yaris , ki doseže 100 km/h v manj kot 5,5 sekunde in ima elektronsko omejeno najvišjo hitrost na 230 km/h. GR Yaris tehta 1.280 kilogramov, v primerjavi s 1.474 kilogramov, ki jih na tehtnici pokaže nova GR Corollo.

Notranjost GR Corolle kraljuje 12,3-palčni digitalni infotainment zaslon. Zaslon vključuje poglede na izbrani način štirikolesnega pogona, turbo tlak, indikator položaja prestave in tahometer. Voznik upravlja prestavno ročico s kratkim hodom, za katero Toyota pravi, da ima položaj, “kjer je voznikova roka naravno spuščena od krmiljenja.” Na sredini armaturne plošče je tudi 8,0-palčni infotainment zaslon. Seveda je notranjost poudarjena z različnimi športnimi elementi, napisi in poudarki.

Tako kot pri GR Yaris, bo tudi pri GR Corolla obstajalo nekaj stopenj opreme. Vemo, da je GR Corolla Core na voljo v beli, črni in Supersonic Red. V notranjosti so športni sedeži, prevlečeni s tkanino, in črno-srebrna barvna shema. Kot možnost je na voljo paket za hladno vreme, ki dodaja ogrevana sprednja sedeža in ogrevan volan. Paket tehnologije vključuje navigacijo, nadgrajen stereo in brezžično polnjenje pametnega telefona. Tako imenovani “Circuit Edition” pa ponuja nadgradnjo zmogljivosti, vključno s kovano streho iz ogljikovih vlaken. Ta obloga je na voljo v beli, Supersonic Red in Heavy Metal. Zavorne čeljusti so rdeče barve in imajo logotip GR.

O cenah ni znanega veliko, a je znano, da v Evropi ne bo na prodaj!

Dodatne Informacije

toyota.si

Z vami od leta 2004

City Magazine od leta 2004 ustvarja vsebine za urbanega nomada, ki želi dobro in hitro informacijo. Ustvarili smo preko 30.000 spletnih prispevkov in 250 tiskanih izzidov!