fbpx

Ultra HDR by Google: Ko Google reče, da je “običajen” HDR preveč dolgočasen!

Zakaj se zadovoljiti z manj, ko pa lahko imate Ultra?

Ultra HDR by Google
Foto: Unsplash / Cody Scott

Google Fotografije pridobivajo podporo za novi Ultra HDR by Google format v Androidu 14. Pripravite se na fotografije, ki bodo pustile vaše prijatelje brez besed (in morda malo zeleni od zavisti).

Ko je Google predstavil Ultra HDR by Google, je bilo jasno, da se ne bodo ustavili pri običajnem HDR. Zakaj? Ker je običajno… no, običajno. In kdo želi biti običajen, ko pa lahko ima Ultra?

Maja je Google predstavil nov format Ultra HDR z izdajo Android 14 Beta 2. Cilj? Podpora za 10-bitne HDR slike, ki bodo popolnoma združljive z običajnimi JPEG slikami. Torej, če imate zaslon, ki ne podpira HDR, bodo slike prikazane kot SDR. Ampak, ko jih boste prikazali na HDR zaslonu, bodo barve in kontrast resnično zaživele.

Ultra HDR by Google * na Google Fotografije

Prva aplikacija, ki podpira novi Ultra HDR format, je seveda Google Fotografije. In čeprav je to super novica za vse nas, ki želimo, da naše slike izgledajo čim bolje, je tu še nekaj: tudi druge aplikacije tretjih oseb bodo lahko izkoristile to funkcijo z Androidom 14.

Najboljše pri vsem tem? Lahko boste izkoristili vso moč vašega modernega zaslona in kamere na vašem najnovejšem telefonu in prikazali vaše fotografije v odlični kakovosti, medtem ko boste ohranili format JPEG. Tako lahko te slike pošljete prek povezave Google Fotografije in bodo še vedno vidne tudi na običajnem SDR zaslonu. Seveda ne bodo videti tako dobro, ampak hej, vsaj poskusili ste!

Google je spet dvignil standarde z Ultra HDR by Google. In čeprav se morda zdi, da je Ultra HDR le še ena v vrsti tehnoloških novosti, je jasno, da bo to spremenilo način, kako delimo in doživljamo fotografije. In če vaši prijatelji še niso slišali za Ultra HDR, jim lahko vedno rečete: “Oh, to je tako lansko leto!”

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.