Sony je za promocijo svojega najnovejšega športnega walkman mp3 predvajalnika NWZ-W27 izpostavil njegov največji atribut, vodoodpornost, ki ga je prelevil v domišljeno pakiranje - predvajalnik prodajajo kar v plastenkah vode!
V sodelovanju z oglaševalsko agencijo Draftfcb so za najnovejši Sony NWZ-W27 walkman sports mp3 predvajalnik, ki vsebuje 4GB notranjega spomina, ustvarili prav posebno kampanjo. Običajen avtomat s pijačami so spremenili v nov komunikacijski in hkrati prodajni kanal, namenjen športnikom, ki veliko preživijo v vodi, kot so na primer plavalci. Združujoč dve skorajda nepogrešljivi stvari zanje – ustekleničeno vodo in mp3 predvajalnik – v “Bottled Walkman” so tako s preprosto rešitvijo na edinstven način pritegnili pozornost ciljne skupine in jo nemudoma prepričali o osrednji prednosti novega Sonyjevega produkta.
Nakup mp3 predvajalnika, ki je popolnoma odporen tako na vodo, kot tudi na pot ob intenzivni vadbi, je sedaj lahko dosegljiv vsem tistim, ki jim bo popestril trening, tam, kjer se največ zadržujejo in takrat, ko ga potrebujejo.